sinds een paar dagen heb ik ineens een dataverbruik dat de spuigaten uitloopt. Waar ik voorheen rond de 300 MB per maand verbruikte zit ik nu in 7 dagen tijd al over de 800MB. Aangezien mijn verbruik altijd stabiel is... Read more
Vorige week dinsdag heb ik een nieuw abonnement binnen gekregen voor mijn iphone. ik deed mijn sim kaart direct in mijn iphone en kon ook gelijk alles doen, internet, bellen, smsen etc. diezelfde avond kreeg ik dan ook bericht voor... Read more
Tijdens online afsluiten contract (25/10/2012) Simyo MET nummerbehoud, werd het voortijdig afgebroken. Nummerbehoud kon ik niet doorgeven. (Mijn HI contract zou op 25 november aflopen dus per die datum wilde ik Simyo plus nummerbehoud). Simyo zou mijn contract opzeggen met... Read more
Ik wou alleen even zeggen dat ik Simyo een *** bedrijf vindt. Omdat:
Donderdag zou mijn nummer overgezet worden voor nummerbehoud ( ben van abonnement naar prepaid gegaan) van simyo maar ik niet gebeurd.
Toen heb ik gebeld donderdag wanneer het zou... Read more
Startend Simyaan
1 Reacties
12 minuten geleden - Wijzig reactie 1Ik wou alleen even zeggen dat ik Simyo een *** bedrijf vindt. Omdat:
Donderdag zou mijn nummer overgezet worden voor nummerbehoud ( ben van abonnement naar prepaid gegaan) van simyo maar ik niet... Read more
Startend Simyaan
1 Reacties
12 minuten geleden - Wijzig reactie 1Ik wou alleen even zeggen dat ik Simyo een *** bedrijf vindt. Omdat:
Donderdag zou mijn nummer overgezet worden voor nummerbehoud ( ben van abonnement naar prepaid gegaan) van simyo maar ik niet... Read more
Ik heb mijn T Mobile abonnement opgezegd omdat ik bij Simyo veel voordeliger uit ben. Helaas is mijn nummerbehoud niet goed gegaan en heb ik het simkaartje van Simyo uit mijn Iphone toestel gehaald. Echter krijg ik nu een telefoonrekening... Read more
Op de site van Simyo een toestel Sony Ericsson X8 White besteld en betaald met Ideal.
Na enkele dagen gebeld ,er was nog steeds geen toestel geleverd.Men gaf aan het te onderzoeken en men zou terugbellen,dat gebeurde dus niet wederom 3x... Read more
Na 5 emails nog geen sim unlock code aangeleverd door simyo.
Dan maar bellen. Na ongeveer een half uur wordt de telefoon beantwoord door de vriendelijke helpdesk medewerker. Binnen 24 uur krijgt u antwoord! Alleen het antwoord blijft uit.
Opnieuw bellen geeft... Read more
Gister kwam ik erachter dat simyo 150 verbruikskosten voor internet had berekent direct uitgezet. Later bleek dit 170 euro te zijn geworden. Soms nog meer dan 50 euro per dag. Ik heb dit abonnement al meer dan een jaar en... Read more