Hallo,
Mijn mobiel data gaat automatisch uit op iPhone 4s.
Ik kan pas weer op internet nadat ik mijn mobiel aan en uit zet, dan heb ik een bepaalde tijd weer mobiel data. Dit vind ik zeer storend. Ik denk dat het... Read more
Als trouwe Tringg klant ben ik als gevolg van de overname door Simyo klant bij Simyo geworden. Na een prima overstap en zonder noemenswaardige problemen klant te zijn schrok ik laatst ontzettend toen ik mijn bankrekening bekeek! Ik zag namelijk... Read more
Bij deze wordt er een klacht ingediend, namens mevrouw Badri.
Op 3 december 2012 heb ik een brief ontvangen van IMNederland, daarbij aangegeven dat Simyo als bedrijf de incassobureau heeft ingeschakeld.
Omdat er geen betaling van de maand oktober 2012 door Simyo... Read more
ik heb klacht over kpn dekking heb een abbo van simyo sinds 4 dagen geen bereik in huis. postcode 4142xj
al 2 keer gebeld met klantenservice simyo ze zouden me mailen met een formulier maar tot op heden niets ontvangen.
ik kan... Read more
Simyo stuurde mij ongeveer 2 weken geleden een betalingsherinnering welke ik direct betaalde. Ondanks direct betaling is mijn telefoon nog altijd geblokkeerd.
Simyo geeft aan mij al 3 eerdere herinneringen te hebben gestuurd. Na onderzoek blijkt dat deze vanuit een extern... Read more
Mobiele telefoon is geblokkeerd zonder opgaaf van redenen.
Telefonisch is Symyo niet tebereiken (langere wachttijd dan normaal)
Mobiele nummer = 06 10858194
Read more
Simyo, een onderdeel van KPN sluit zonder aankondiging of opgave van reden mijn mobiele telefoon af. Gewoon in het weekend als de helpdesk gesloten is......
Ook als je vervolgens inlogt op je account bij Simyo is er geen enkele reden te... Read more
Mijn dochter zit op dit moment in Amerika. Zij heef een prepaid kaartje genomen van Simyo waarbij we automatisch opwaarderen zodra het beltegoed onder 2,50 komt. Omdat je in Amerika bijna overal gratis wifi hebt skypen we heel veel of... Read more
Beste,
Ik heb een factuur van 16-11-2012 ontvangen van Simyo. Op deze factuur staat een totaalbedrag dat 50 cent afwijkt in mijn nadeel. Nu gaf een medewerkster (ik mag de naam niet meer noemen van SIMYO) van de klantenservice van Simyo... Read more
Op 26 september 2012 schreef Simyo een bedrag af van mijn ING rekening. (EUR 2,50) De SIM-kaart werd echter niet ontvangen. Eind oktober "klantenservice" van Simyo gebeld.
De medewerkster wist mij - lachend - te vertellen "dat ik op de zwarte... Read more