Ik heb sinds 3maanden een simyo abonnement. Me 1ste rekening was ik rond de 300kwijt hun zeggen te hoge data verbruik. 2de maand was me rekening normaal. Ineens was ik afgesloten. Handmatig rekening moeten betalen na 2weken zit ik nog... Read more
Vandaag mijn rekening gecheckt en kwam erachter dat Simyo 305 euro heeft afgeschreven. Normaliter is dit tussen de 35 - 80 euro.
Vervolgens op 'mijn Simyo' gekeken en mijn dataverbruik ligt enorm hoog. In mijn specificaties is te zien... Read more
Ik ben zeer verrast en verbaasd door de waardeloze houding van Simyo. Het lijkt dat ze het erom doen om het hun klanten moeilijk te maken! ALTIJD 15-20 minuten wachten om iemand aan de lijn te krijgen (ivm onverwachte drukte... Read more
Dat ik heb mijn factuur al betaald, maar ik krijg herinnering dat ik moet het betalen en nu stat ik bij de incasso..... Read more
Simony abbonement van 15euro afgesloten. Krijg alleen maar hoge rekeningen voor iets wat ik niet gebruikt heb. Service is zeer slecht 3 uur aan de telefoon gehangen, geen contact gehad schandalig.
Read more
Ik zie vanavond dat ik moet € 424 moet betalen voor mijn internet gebruik terwijl ik alleen thuis wifi gebruik ik heb 300 bel minuten bundel en 500mb internet ik zie opde specificatie allemaal tijden die ik van mijn eigen... Read more
Simyo zet automatisch internetbundel aan zonder gebruiker te informeren. Serviceberichten voor automatisch opwaarderen blijven ineens achterwege.
Op 19 dec. 2012 heeft mijn dochter een nieuwe telefoon gekregen (Samsung ACE) Ik heb haar Simyo Sim overgezet, waarna een aantal serviceberichten volgenden die... Read more
Op vrijdagavond 21 december,dus vlak voor het weekend en kerst ben ik onverwacht door Simyo buiten gebruik gesteld.In een nacht had mijn telefoon ineens 1800mb verbruikt.Zonder dat ik het door had.Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon,geen apps gedownload of... Read more
Op 15 december 2012 is mijn data limiet overschreden.
Dit wordt niet gemeld door SIMYO, ondanks dat de instelling op MijnSimyo aanstaat.
Op 22 december wordt mijn aansluiting geblokkeerd.
Ondanks dat ik nog genoeg bel en SMS te goed heb.
Read more
Ik ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of... Read more