Complaints about Simyo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Read more >

0% of all complaints resolved. Needs 50 more complaints to rank in Mobiele Telefonie

0%
0 number of complaints
0 outstanding complaints
0 complaints treatment
0 complaints resolved

Simyo Reviews

Waardeloos bedrijf

Complaint from on 30 January 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Ik ben zeer verrast en verbaasd door de waardeloze houding van Simyo. Het lijkt dat ze het erom doen om het hun klanten moeilijk te maken! ALTIJD 15-20 minuten wachten om iemand aan de lijn te krijgen (ivm onverwachte drukte... Read more

Hooge rekening

Complaint from on 18 January 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Ik zie vanavond dat ik moet € 424 moet betalen voor mijn internet gebruik terwijl ik alleen thuis wifi gebruik ik heb 300 bel minuten bundel en 500mb internet ik zie opde specificatie allemaal tijden die ik van mijn eigen... Read more

Automatisch aanzetten van de internetbundel

Complaint from on 15 January 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Simyo zet automatisch internetbundel aan zonder gebruiker te informeren. Serviceberichten voor automatisch opwaarderen blijven ineens achterwege. Op 19 dec. 2012 heeft mijn dochter een nieuwe telefoon gekregen (Samsung ACE) Ik heb haar Simyo Sim overgezet, waarna een aantal serviceberichten volgenden die... Read more

Ineens hoog internet verbruik

Complaint from on 27 December 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Op vrijdagavond 21 december,dus vlak voor het weekend en kerst ben ik onverwacht door Simyo buiten gebruik gesteld.In een nacht had mijn telefoon ineens 1800mb verbruikt.Zonder dat ik het door had.Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon,geen apps gedownload of... Read more

Afsluiten nummer

Complaint from on 24 December 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Op 15 december 2012 is mijn data limiet overschreden. Dit wordt niet gemeld door SIMYO, ondanks dat de instelling op MijnSimyo aanstaat. Op 22 december wordt mijn aansluiting geblokkeerd. Ondanks dat ik nog genoeg bel en SMS te goed heb. Read more

Hoogverbruik

Complaint from on 18 December 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Ik ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten) Ik heb nooit melding gehad via mail of... Read more