Telefonisch contact is zeer slecht bereikbaar, na 3x rond 15 min aan de telefoon te hebben gehangen om verschillende tijdstippen pas na de 3-de keer medewerker aan de lijn gekregen.
Dan ondanks dat je prepaid simyo klant bent, duurt alsnog... Read more
Ik zit een jaar bij Simyo. Digitaal in mijn dossier stond aangegeven dat mijn contract bijna beeindigde en ik kreeg een email dat ik dezelfde korting behoudt m.b.t. mijn belbundel. Nadat ik heb ingelogd, heb ik de optie aangevinkt 1gb... Read more
Ik gebruik een Web to go voor als ik met mijn telefoon teveel Mb's gebruik.
Echter, de laatste week is de snelheid veel te laag! (veelal rond de 1kbps)
Onderstaand kort opgesomd welke acties er zijn ondernomen :
Vrijdag : Alex (Forum Simyo)... Read more
In heb een internetbundel genomen voor 1 maand, van 200 MB.
Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat mijn beltegoed onder de € 2,- was. Hierop wilde ik de volgende dag opwaarderen.
Op dat moment zag ik tot mijn... Read more
bij simyo een abbo aangevraagd met nr behoud maar kreeg een
mail dat het nr behoud was afgewezen probeer simyo te bellen maar geen contact te krijgen steedts het zelfde te druk (met slapen denk) Read more
In eerste instantie zou ik overstappen naar TELE2, met nummer behoud.
Dit is echter geannuleerd bij tele2 , toch is mijn nummer voor als nog bij Simyo afgesloten. Simyo is per telefoon nooit te bereiken, hun gratis nummer meld al 2... Read more
elke maand gaat het afschrijven van mijn abonnementskosten van mijn rekening fout terwijl er gewoon geld op mijn rekening staat, dit meerder malen aangegeven toch is het weer fout gegaan en hebben ze een deurwaarder ingeschakeld,we hebben contact met de... Read more
Sinds kort ontvang ik (maar ook mijn echtgenote) op mijn Symio Prepaid geen inkomende SMS-berichten meer; uitgaande berichten kunnen niet meer worden verstuurd.
Bv. bij ING Telebankieren, die bv. een TAN verzenden per SMS, geeft men aan dat er bij ING... Read more
Vorige week bestelde ik een sim only 'geregeld' abonnement bij Simyo (maandelijks opzegbaar). Helaas kreeg ik een losse sim only ipv een abonnement. Dit heb ik per mail en telefonisch aangegeven bij de klantenservice. Men zegt hier niets aan te... Read more
Ik heb een abbo bij Hyves mobile en wil naar Simyo met nummerbehoud.
Hyves mobile staat NIET in de lijst van providers bij Simyo op de site. Dit heb ik gemeld aan Simyo ! Antwoord Simyo Hyves Mobile is T-mobile dan... Read more