Sinds deze maand ben ik overgezet van mijn kpn naar mijn simyo abonnement met blackberrybundel.
Allereerst ging de aanvraag nummerbehoud al totaal fout waardoor ik supervaak telefonish contact met de helpdesk heb moeten zoeken.. Uren in de wacht gestaan..
Nu ben ik... Read more
sinds 30 juni j.l. is er tot 2 maal toe een bedrag van €0,50 afgeschreven voor sms diensten naar nummer 00447786205094 in de UK
Deze sms'n zijn niet door mij verstuurd. Read more
mijn nummer is geblokkeerd door een fout van simyo.
Na het oplossen van de transactie hebben ze mij na 1`week nog niet aangesloten terwijl er op de site wel staat dat mijn factuur betaald is maar mijn nummer word niet gedeblokkeerd.
Ik... Read more
Telefonisch opwaarderen lukt niet omdat mijn beltegoed op is.
Opwaarderen via internet lukt niet; ik krijg steeds te zien dat of mijn emailadres of wachtwoord niet goed is.
Opbellen lukt ook niet; ik sta steeds in de wacht en hoor na verloop... Read more
Mijn zoon heeft sinds 3 maart 2012 een internetabonnement afgesloten. Hij heeft gebruik gemaakt van de aanbieding 500mb van € 9,99 voor € 7,99.
Op de factuur van maart wordt wel het internetabonnement verrekend voor maart + april voor een maandbedrag... Read more
Kan al weken niet meer internetten. Tevens dreigden ze op te zeggen als ik geen gebruik van hun internet meer maakte!?
Zag op Mijn Simyo dat ik nog E30 saldo had.
Verbinding deed het niet. Puk opgevraagd bij Mijn Simyo, maar die... Read more
zonder aankondiging niet 2, 3 of 10, maar 100 keer (!!!!) zoveel laten betalen met bellen vanuit het buitenland. schandalig dat dat nog voorkomt in deze samenleving. zo gewetenloos mensen afzetten. absoluut absurd. Read more
Na overgenomen te zijn van Tringg naar Simyo, werd iedereen wijs gemaakt dat bepaalde instellingen van Tringg (niet meer kunnen bellen of internetten dan het ingestelde limiet tenzij zelf akkoord gegeven wordt) niet meer mogelijk zijn in het netwerk van... Read more
Activeren lukt niet en inloggen op mijnsimyo lukt niet.
- pin en pukcode werken niet
Ik ben een nieuwe klant bij Simyo. Morgen wordt mijn nummer omgezet (nummerbehoud) en Simyo raadt mij aan de simkaart voor die tijd te activeren. Maar dat... Read more
Sinds 06-04 2012 heb ik last van zelf niet verstuurde smsjes
ook met instellingen : bellen in en naar buitenland uit
op dit moment zijn dit er al 4 x 0,50€ Read more