Ik heb op de 24ste en de 25ste in de trein naar online DJ mixes geluisterd. Ik had geen flauw idee dat ik over mijn internet limiet heen was. Ik heb nog voor de resterende 7 dagen van deze maand... Read more
Word door SIMYO geconfronteerd met overige kosten voor dataverbruik . Mijn nummer moet worden overgezet,terwijl er op mijn pagina vermeld staat dat mijn internetbundel gewoon actief is!
Slechte bereikbaarheid van de klantenservice!
Als er een keer word opgenomen word er meteen ook... Read more
Wij hebben voor mijn zoon een sim only abonnement afgesloten va €2,99 per maand met het doel om beperkt te bellen en sms'en. Hierbij bewust geen internetbundel genomen met de bedoeling om alleen te kunnen internetten via Wifi en dit... Read more
Vandaag heb ik voor een navigatie app een aantal nieuwe kaarten gedownload (1,2GB). Ik heb 500 MB internet. Om half 7 kreeg ik een sms met de waarschuwing dat al mijn internet is verbruikt. Op dat moment ben ik direct... Read more
Ik keek de prepaid van mijn dochter na om op te waarderen. Tot mijn verbazing stond daar bijna 60 euro in de min op. Je neemt toch prepaid om de kosten in de hand te houden !!! Blijkbaar is prepaid... Read more
Op 1 april probberde ik een foto van mijn mobiel naar mijn pc te sturen. Via het kabeltje (zoals ik dit normaal doe) lukte dit me niet. Toen bedacht ik dat ik het via mijn mobiel via g-mail naar de... Read more
Op 2 april zou mijn nummer geporteerd worden naar Simyo. Op 1 april ontvang ik een bericht van Simyo om mijn SIM/Abonnement te activeren. Hierdoor zou het porteren makelijker zijn. Het abonnement wordt echter niet geactiveerd want de eerste data... Read more
Mijn nummerbehoud is van begin af aan al niet goed verwerkt. Gezien mijn nummerbehoud start mijn abonnement pas op 9 februari. Toch heb ik over december en januari facturen ontvangen en is geld van mijn rekening afgeschreven. Hierover heb ik... Read more
Ik heb bij Simyo een abbonnement met internetbundel,de kosten van de internetbundel is 10 euro.
Omdat ik thuis wifi heb,en op veel locatie kom waar dit ook aanwezig is heb ik de internetbundel opgezegt.
Nu heb ik een rekening van Simyo gehad... Read more
Op vrijdag 29 maart 2012 krijg ik ineens een sms dat ik wegens hoogverbruik binnen enkele minuten word afgesloten van het netwerk en contact
Moet opnemen met de klanten service. Ik gelijk geprobeerd met een andere telefoon maar de klantenservice... Read more