Een nieuw abonnement aangeschaft:
Simyo gereed (6,99) + Internetbundel basis (9,99)
1e factuur, geen internetbundel meegenomen, dus extra kosten voor verbruik 122 mb. (2e factuur waarschijnlijk zelfde verhaal, aantal verbruikte mb's nog onbekend.)
Totale kosten 175 euro, vanwege de verbruikte mb's. Read more
Ik heb een Simyo abonnement afgesloten zonder internetbundel (bewust). Na het abonnement 1 dag in gebruik te hebben gehad werd mijn account zonder melding geblokkeerd. Bij het bellen naar de klanten service (30 minuten in de wacht) bleek dat ik... Read more
Eerder vandaag heb ik simyo aan de lijn gehad omdat ik een stijging van 400% heb op het verbruik van mijn mobiel internet heb geconstateerd. Na het bellen met de help desk werd mij verteld dat ze een tijd geleden... Read more
Het is Simyo niet gelukt om via een automatisch incasso mijn openstaande rekening van mijn moeder te incasseren. Zonder betalingsherinnering krijgt zij voor het bedrag van € 29,95 wat nog openstond een rekening van het incassobureau gepresenteert van € 66,96.... Read more
Wij hebben twee abonnementen van Simyo. Deze zijn sinds twee maanden na aankoop nog steeds geblokkerd voor gebeld worden in buitenland. Al zo vak gebeld hierover, elke keer is volgens de medewerker de probleem weer opgelost. Nee dus nog steeds... Read more
Van Simyo kreeg ik een emailtje dat mijn beltegoed onder de EUR 2,- of zelfs negatief was. Toen ik keek bleek het beltegoed echter al EUR 21,86 negatief te zijn.
Bij de verbruiksgegevens staat dat het verbruik op de 27ste februari... Read more
ik heb een simyo simkaart gekocht. gelijkertijd heb ik al verzocht er voor te zorgen dat ik niet met mijn mobiel op internet zou kunnen, alleen wifi verbindigen wilde ik gebruiken. dit bericht is mogelijk niet aangekomen wat op zich... Read more
Vandaag, 23 februari 2012, merkte ik dat mijn abbonnement ineens was afgesloten. Zo snel als ik kon, ging ik thuis via internet op 'Mijn Simyo' kijken wat hier de reden voor zou kunnen zijn. Tot mijn grote verbazing zie ik... Read more
Altijd een abbonoment gehad van Tringg, totdat Tringg werd overgenomen door Simyo. De voorwaarden zouden NIET gewijzigd worden. Echter krijg ik nu opeens een rekening van 181 euro binnen. Bij Tringg kreeg je een sms als je je bundel had... Read more
Heden (zaterdag) heb ik een sms-bericht ontvangen waarin wordt gemeld dat ik binnen enkele minuten zou worden afgesloten ivm hoogverbruik en dat ik contact kan opnemen met Simyo. Inderdaad na enkele minuten was ik afgesloten. Na deze sms heb ik... Read more