Beste meneer/mevrouw,
Iets meer dan 1 jaar geleden heb ik bij Tringg een onbeperkt bellen/sms en voor 5 euro extra een onbeperkt internet abonnement afgesloten. In totaal kon ik voor Eur 34,95,- onbeperkt bellen en 1000 MB internetten. (het... Read more
Ik heb van Simyo per mail op 1-12-2011 een opzegbevestiging gehad.Er zouden geen afschrijvingen meer plaatsvinden. Na meerdere e-mailcontacten en telefoontjes zou het probleem intern opgelost worden. Tot mijn verbazing schrijft Simyo onterecht toch weer bedragen af van mijn bankrekening.
Probleem... Read more
Ik heb al heel lang trring en daarna over gegaan in simyo
Nu in een keer in dec naar data verbruik 355 euro!!! gegaan!!
Nooit boven mijn bundel uit geweest!!
Hoe kan dit??
Hebben meer mensen hier last van?
Read more
ik heb op 9 januari om 9 uur smorgens een sms gehad, dat mijn telefoon geblokkeerd zou worden, omdat ik volgens simyou aan mijn limiet zou zitten van data verbruik,ik heb hun gebeld, na 45 minuten kreeg ik iemand aan... Read more
Laatst zag ik in het overzicht van mijn prepaid verbruik dat ik op 6 dec met mijn mobiel 2uur en 15 min naar mijn eigen huisadres (vaste lijn) gebeld zou hebben, echter de daadwerkelijke duur van dat gesprek was hooguit... Read more
Bij het inventariseren van een nieuwe telecom provider heb ik contact opgenomen met de klantenservice (wachttijden van 20 min is niet vreemd voor dit bedrijf)Ik beschreef hier mijn data verbruik (radio luisteren, mail checken en wat surfen op internet). Ik... Read more
Sinds korte tijd ben ik klant bij Simyo. Ik van Ben naar Simyo overgestapt. Ik baalde steeds meer van Ben omdat de dekking niet naar wens was, vaak was ik niet bereikbaar, kon ik niet sms-en of ontving ik de... Read more
al jaren klant van Simyo zonder problemen, maar vanaf 18 november 2011 torenhoge kosten! voor onduidelijk dataverbruik, in drie weken €140,00 van mijn rekening afgeschreven. ik heb geen internetbundel, bel zelden maak alleen gebruik van sms en whats app. Read more
Sinds ik een abonnement heb afgesloten bij Simyo worden er dagelijks een of 2 smsjes afgehouden ten behoeve van nummer 0653131313. Ik zou bij god niet weten hoe dit mogelijk is aangezien ik niet naar het buitenland bel of sms!... Read more
Zelf ben ik geruime tijd abonnee van de telecomaanbieder Tringg geweest. Hierbij is destijds een borg van € 100,00 door mij aan Tringg betaald om gebruik te maken van het buitenland abonnement dat ze aanboden. Na de overname door Simyo... Read more