Inmiddels maakt mijn zoon (13) 1 jaar gebruik van een 2-jarige bel/data-abonnement van youfone en tot voor kort naar alle tevredenheid. Omdat hij de kosten van het abonnement zelf moet betalen, blijft hij steeds netjes binnen zijn "bundel", zoals blijkt... Read more
Op 6 mei heb ik al een klacht geplaatst. Deze is nog steeds niet opgelost. Het geld is niet zoals beloofd binnen twee weken overgemaakt:
Op 15 april kreeg ik een factuur van 42,60 euro. Door een fout van youfone werd... Read more
1. Ik heb afgelopen maand een factuur van Youfone binnen gekregen van 41,95. Dit is 19,17 over mijn standaard abonnement heen. Dit zou moeten komen door te veel verbruik van data.
Een aantal maanden geleden heb ik ook een factuur ontvangen... Read more
De klantenservice heeft me net 7 minuten laten wachten en toen heb ik maar opgehangen, de 2de keer vandaag. Daarnaast hebben ze me ooit een factuur van 160 gestuurd terwijl ik 4 minuten naar Spanje belde en waarschijnlijk een klein... Read more
Ik heb geen internet verbinding bij mij onbeperkt internetbundel van Youfone Read more
Op 15 april kreeg ik een factuur van 42,60 euro. Door een fout van youfone werd er 42,60 - 18,20 = 24,40 euro te veel afgeschreven. Dezelfde dag heb ik youfone gebeld om dit te melden. Ik kreeg toen de... Read more
23 mei is mijn account geactiveerd (besteld 19 april) maar zit nog steeds te wachten op mijn SIM kaart. Ben dus nu al 2 weken niet bereikbaar. Mailtjes worden niet altijd beantwoord en per telefoon beloven ze van alles maar... Read more
Ik heb een simonly abonnement besteld bij youfone, de simkaart heb ik inmiddels ontvangen. Maar ik heb nooit een bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen.
Met de gegevens in deze mail kan ik de simkaart activeren, maar zonder die mail lukt dat... Read more
naar aanleiding van een verdwenen telefoonnummer heb ik erg veel moeten bellen met de helpdesk van Youfone, er werd gesuggereerd dat de klacht inmiddels was opgelost, ja idd ik heb zelf het abbonement opgezegd en gevraagd om betaling van de... Read more
Ik heb mijn eerste rekening van Youfone ontvangen en ik ben nu al ontevreden. Heb een contract van 21 euro per maand. Ik ben NIET over mijn bundel heen, dat kan Youfone ook zien. Maar ik krijg wel doodleuk een... Read more