Anderhalf maand geleden bestel ik 2 paar Vans via Zalando. Ik eindelijk na 1 maand wachten een mail kreeg dat me bestelling onderweg is naar PostNl. Tenslotte wacht ik 1 week en bel naar postnl. Ik krijg te horen dat... Read more
Na levering van een defect goed (snee in Michael Kors tas) biedt Zalando slechts een compensatie aan van 10 euro. De andere optie is dat de tas teruggezonden wordt en ik een nieuwe bestelling doe, waarbij ik dus ruim 340... Read more
In april van dit jaar heb ik een paar schoenen besteld bij Zalando. Omdat de maat niet goed was heb ik deze nog dezelfde week geretourneerd. Plots ontving ik begin oktober een brief van een incassobureau. Ik zou de schoenen... Read more
Donderdag 26 september heb ik een joggingbroek van 39,95 besteld. Direct na betalingen werd de bestelling door Zalando geannuleerd ivm met een inventarisatie fout. Het bedrag van 39,95 zou direct worden overgeboekt naar mijn rekenening (volgens de klantenservice zou het... Read more
Door de Zalando reclames erg benieuwd geworden naar dit bedrijf, dus mijn eerste bestelling geplaatst(schoenen maat 44,5 en broek maat 32, stond geen lengtemaat bij). Netjes en snel geleverd, dat wel, alleen schetst mijn verbazing; Ik heb maat 45 toegezonden... Read more
ik heb vorig jaar een kleedje besteld bij zelando dat niet goed was, ik heb mijn bestelling teruggezonden na een jaar krijg ik de rekening gepresenteerd van een incasatiebureau
een jaar geleden heb ik naar zelando mijn gegevens van het postnummer... Read more
Ik heb besteld op dd 02.09.13 j.l bij zalando een : g star rovic cargobroek olijf ,en ik heb betaald via Paypal 99,95 euro voor deze bestelling, omdat so lang geduurd ik heb gebeld naar klanten service Zalando, ik kreeg... Read more
We hadden 2 jassen gevraagd en omdat ze niet pasten, beide meteen teruggestuurd, al vrijwel een jaar(!) terug.
Nu een jaar later en een e-mail wisseling, waarin we dachten, dat het opgelost was, wordt nu toch de ene jas + boete... Read more
Bij het aankomen van het pakket was 1 artikel er niet het doosje wel maar die was leeg. Bij de retourzending van alle produkten incl het lege doosje met notities erop dat deze leeg was miste er opeens nog een... Read more
Door het verkeerde artikel (schoenen maat 35 i.p.v maat 29)mij te sturen kreeg ik een kortingscode NLCS43G8 t.w.v 10 euro van de klantenservice medewerkster Ine Keijsers als een excuus namens Zalando voor de fout ze hebben gemaakt.
Ik heb hem... Read more