ik probeer al een aantal x Selektvracht te bellen sta tot 3 aan toe al 20 min in de wacht, terwijl ik een simpele vraag heb over mijn pakket. Read more
Op 14 december zou volgens de website van selektvracht mijn pakketje bij mijn buurman geleverd zijn. Maar die weet nergens van en is een betrouwbaar persoon. Zalando gebeld en die gaven aan dat ze hrt gingen onderzoeken en dat ik... Read more
Ik heb in september 4 artikelen bij ZAlando besteld en gedeeltelijk met een cadeaubon/code betaald,die geldig was tot 30 september,t.w.v. €50,00.
De kleding paste helaas niet of werd niet goed bevonden.
Ik heb het toen retour gestuurd en een artikel besteld... Read more
Zie mijn email onderstaande, behoeft geen extra uitleg! Read more
Ik heb voor de eerste keer besteld bij zalando,een paar knielaarzen.Eerst moet je vooruit betalen terwijl je artikel nog niet heb,of weet dat het pas of zo is als op foto. Dan blijk bij uitpakken dat de rechter laars de... Read more
Iets retour zenden moet je een etiketten uit printen vind ik rond uit
belachlijk!!! er zijn geen andere moglijk heden om je pakketje terug te zenden...ja met een andwoordnr, met het risico dat het pakketje nooit meer aan komt, nou... Read more
2 artikelen retour gestuurd in orginele zalandodoos , nu beweren ze dat er maar 1 artikel in zat , terwijl we er echt 2 artikelen in de doos hebben gedaan en dichtgeplakt
Na communicatie moest ik een rechtsverklaring sturen ,... Read more
Op dinsdag een bestelling geplaatst en de week erop nog niets geleverd. Op de site geven ze als levertijd aan 2 a 3 werkdagen. Niet dus! Zaterdag gebeld met Zalando en ze schuiven heel erg lax het probleem door naar... Read more
Ik heb op 26-07 een handtas besteld bij Zalando, ter waarde van €129. De tas werd circa 4 dagen later afgeleverd en na een week of 6 zag ik dat het handvat losliet. De opvulling van het handvat is niet... Read more