Na het omzetten van koper naar glasvezel is er een rekening gestuurd van 2 maanden glasvezel (220,00) en ook voor dezelfde 2 maanden voor de koperaansluiting (105 ,00). Meerdere malen gebeld en kreeg steeds te horen U mag de koperrekening... Read more
Ik woon op een recreatieterrein, waar 250 huizen staan.
Wij wonen daar al vanaf 1989, toen hebben we telefoon aan laten sluiten...op een gegeven moment kon je ook via de telefoon kapel internet krijgen.Nu dat was prima, dus ik heb al... Read more
Sinds 4 maanden hebben wij continue problemen met ons internet en digitale TV van KPN. De storingen doen zich aan de lopende band voor (in de vorm van storend/ knipperend beeld op tv en een langzame of zelfs geen internetverbinding)
KPN... Read more
Bij het plannen van een opname moet je maar afwachten of het werkt. Tientallen keren een serie gepland maar dit werkt van geen kant. Als je s'avonds kijkt blijkt er niets opgenomen te zijn. Je moet de hele dag... Read more
Model H220N
Hardware Version V1.0.03
Software Version V1.0.02T09.8
Boot Loader Version V1.0.06
Link Status Connected
Showtime Start 1 days: 7 hrs: 20 min: 48 sec
Modulation Type VDSL2
Actual Rate (Up/Down) 2056/15754 kbps
Attainable Rate (Up/Down) 2665/15804 kbps
Noise Margin (Up/Down) 7.8/6.1 dB
Line Attenuation (Up/Down) 55.6/24.4 dB
Output Power (Up/Down) 12.6/18.6 dBm
Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleaving Delay (Up/Down) 2/8 ms
INP (Up/Down) 1/1... Read more
Mijn verhaal zet ik op papier omdat ik het anders moeilijk kan uitleggen wat mij is overkomen en nog steeds overkomt en omdat ik wil dat dit nu eens ophoudt want het kost mij mijn zenuwen.
1. Wonende op een adres in... Read more
Op 7-12-2013 om circa 00.10 uur valt verbinding weg. In de ochtend komen huurders erachter dat er storing is en melden dit aan eigenaar van Business Centrum Hoorn. Deze schakelt direct zijn eigen ICT bedrijf in en meldt de storing... Read more
Bovenstaand nummer komt ongevraagd en regelmatig binnen. Read more
we zijn overgestapt op ziggo en bleven het mail adres van kpn gebruiken, nu zijn we van de een op andere dag geblokkerd en kunnen we niet meer bij onze mailbox, of we moeten een heel jaar lang een abonnement... Read more
Ondanks dat de 7 dagen bedenktijd verstreken waren (10e dag) verschoof KPN de ingangsdatum van het alles in een glasvezel op van eind december 2013 naar eind augustus 2014. Oorzaak daarvan was hoe UPC met haar klanten om gaat. Daar... Read more