Service bezoek is weg (brief in de bus 08.55) terwijl ik had aangegeven na 9 uur te komen ivm het naar school brengen van mijn kinderen. Ik was hooguit 10minuten van huis!!. Ik zag de auto nog wegrijden en daarna... Read more
Met regelmaat in de weekenden heb wij last van een ZEER trage internet verbinding wat soms leid tot vele ergernis. We maken gebruik van het "lounge" pakket waar we 50 m/bit snelheid zouden moeten halen. We willen gewoon krijgen wat... Read more
Sinds een paar maanden ben ik flink meer gaan betalen voor het alles in 1 pakket van caiway. Op zich vind ik dat nog niet eens zo erg maar wat echt heel vervelend is, is dat internet er vaker dan... Read more
Geregeld valt internet weg dit gebeurt wel 3 a 4 keer per middag. Dit is de laatste week al aan de gang.
Dit gebeurde in Maart dit jaar ook al. Read more
Sinds donderdag avond geen internet verbinding meer. Vrijdag ochtend gemeld via Twitter aan het webcare team. Ticket werd kordaat geopend. Daarna alleen maar ellende om de storing te verhelpen. Probleem (b)lijkt bij Rekam te zitten. Diverse telefoontjes naar de helpdesk... Read more
Al 5 dagen kunnen mijn buren en ik niet meer bellen, dat kan wel als we de splitter van het kastje afhalen en alleen internet rechtstreeks aansluiten, zodra de spiltter er tussen gaat om tv te kunnen kijken valt het... Read more
Beste Caiway, ons internet loopt sinds een paar dagen niet goed meer. Af en toe zijn er geen problemen, maar 75% van de tijd verspringt de ms tussen 100 en 500. Het is erg problematisch voor ons, omdat het een... Read more
Na 2 maanden bruikbaar internet IS HET WEER zover. (ping en loss zeer hoog.)
5e keer dit jaar voor meerdere weken achtereen.
Recentelijk (vanaf 12-2011) heb ik vaak problemen met de kwaliteit van de internetverbinding op mijn adres. Zo nu en dan... Read more
Internet is wederom heel traag, het is nu zondagmiddag, het regent, half Aalsmeer zal op internet zitten. Maar dat mag toch geen reden zijn dat het internet onwerkbaar wordt? Ik gebruik Caiway zakelijk en kan nu dus niet werken. Read more
We hebben nu al vanaf december 2011 probelemen met onze internet verbinding via Caiway. Deze hebben de eerste maanden volgehouden dat het probleem in onze binnenhuis instalatie lag. Waar wij op alle kabeltjes nieuwe router en de hele mikmak opnieuw... Read more