Ik heb afgelopen maand een Caiway alles-in-1 pakket gekregen, met daarbij 35mbit internet. Deze hele week ben ik niet boven de snelheid van 8mbit uitgekomen. Het internet is dramatisch onstabiel, het laden van websites, filmpjes duurt zo lang dat dit... Read more
Bestel een pakket bij caiway voor 66 euro per maand inclusief btw en u krijgt het pakket voor 79,95 per maand inclusief btw. Lijkt me niet zoals afgesproken?! Deze service ben ik niet gewend van Caiway! Read more
Vanaf een week geleden is het eigenlijk allemaal begonnen. Ineens viel onze internet zomaar uit. Na circa 1 uur heb ik gebeld met Caiway. De eerste keer kreeg ik na 10 minuten een medewerker aan de lijn, die vervolgens na... Read more
wij hebben internet van caiway en hebben een hele slechte verbinding. Vaak hebben we helemaal geen internet verbinding en als die wel aanwezig is valt hij constant weg of uit. het duurt heel lang en het is er vaak niet... Read more
TIJDENS HET PINKSTERWEEKEND WAS DE HELPDESK NIET TE BEREIKEN EN OOK DAARNA KOMEN WACHTTIJDEN VAN 30 MINUTEN REGELMATIG VOOR.
INTERNET WERKT NIET EN NA HULP VAN DE HELP DESK DOET DEZE HET WEER VOOR EEN KORTE TERMIJN.
REEDS 4 MAAL GEBELD EN... Read more
Begin mei kregen wij te maken met een storing van internet/telefonie. De storingsreceptie heeft ons eerst gevraagd de modem via andere aansluitpunten te proberen. Dit lukte niet. Na een aantal dagen wederom gebeld (mobiel) en nu pas werd een storingsmelding... Read more
Met de overzetting naar het combipakket easy, is mijn bestaande voip comfort vervallen. Dit had ik volgens caiway weer apart aan moeten vinken. Hierdoor werd ik opeens met een hoge telefoonrekening geconfronteerd. Ik vind dat de overzetting door Caiway ingewikkeld... Read more
EDIT 18-04 15:35 : INTERNET IS WEER DOOD. Ik begin behoorlijk de pest er in te krijgen!!!
EDIT 19-04 - Internet werkt enkele uren weer. Ping-smoke-p.loss ziet er goed uit.
Recentelijk (vanaf 12-2011) heb ik vaak problemen met de kwaliteit van de... Read more
slecht of helemaal geen verbinding Read more
Begin deze week heb ik contact gehad met een helpdesk medewerker, waarbij ik verklaarde al geruime tijd +- 1 jaar niet de bij mijn pakket beloofde snelheid behaal.
Deze medewerker heeft mijn connectie gecontroleerd, en moest melden dat mijn aansluiting bij... Read more