Ik merk dat er oneerlijk wordt omgegaan met mensen die reactie geven op een nieuwsite op de website.
Ik neem als voorbeeld nieuws wat gaat over de islam/moslims. Ik ben zelf een moslim en probeer voor onze gemeenschap op te... Read more
Vanaf 21 december j.l. zeer slechte bezorging en tevens de nabezorging werkt niet!!!
Telkens wordt beloofd dat de krant wordt nabezorgd maar zelfs op Kerstavond moest ik 's middags om 15.30 uur nog de stad in om een krant... Read more
Wij hebben op oudjaarsdag geen krant ontvangen, dinsdag 4 januari geen krant ontvangen, maandag 3 januari en woensdag 5 januari pas om 10.30 de krant ontvangen. Heden 6 januari geen krant ontvangen, heb daarop de telefoondienst gebeld om 10.30... Read more
Voor de zoveelste keer krijgen wij geen Telegraaf.
De krant die wij normaal op vrijdag krijgen lag Zondag avond omstreeks 19.30 in de bus.
Wij hebben nu al 5 keer geen krant ontvangen, en als de krant komt dan... Read more
vandaag 06-01-2011 geen krant ontvangenGewenste oplossingnog een krant in de bus. hoe kan ik nu een cijfer geven als er nog geen resultaat is? wel omslachtig dit. Read more
Ik ontvang nu al voor de 5e keer geen krant!!!v.a. 03 Jan.
Meld dit elkeochtend krijg E.mail wordt nabezorgd,geen enkele keer bezorgd dan bel ik krijg je als antwoordt u krijgt de krant gecrediteerd wat heb ik hier aan!!
Gewenste oplossingDat... Read more
Onlangs heb ik tot mijn spijt, mij weer over laten halen een abonnement op de telegraaf te nemen .vorig jaar kwam de krant steeds te laat.Nu is het weer hetzelfde.Ik moet om 7 u.weg terwijl de krant tussen 7.30u... Read more
Op de volgende data`s is de krant De Telegraaf niet bezorgd!
30-12-2010+31-12-2010+05-01-2011
Gewenste oplossingIk verzoek u met spoed hier voor de nodige stappen te ondernemen.
In dien dit niet met spoed wordt opgelost, wordt het abonnement door mij opgezegd! Read more
twee maal dit jaar werd er niet bezorgd. ook het telefonisch onderhoud is een drama. Ongepast en niet van deze tijdGewenste oplossingbezorgen voor 06.00 uur en vergoeden van de twee niet bezorgde kranten en die van juni 2010 alsmede... Read more
het is de laatste weken steeds weer,krant niet bezorgd.
Hierover al kontakt geweest,maar het schijnt niet te helpen. Het verrekenen met het abbonnements geld is niet de oplossing. Afgelopen vrijdag naar de shop geweest,boekhandel,en heb daar maar een telegraaf gekocht.
Vandaag... Read more