Wij hadden altijd een Ziggo aansluiting. Aangezien wij hier glasvezel in Marum(Groningen) kregen zijn wij overgestapt naar KPN. Het LEEK ons een goed en leuk idee met de interactieve tv erbij.
Zoals op hun site staat (korte citaat van wat zij... Read more
Kpn heeft voor de 2e keer in een jaar haar abonnements tarieven verhoogd. Dit door stijgende kosten voor KPN.
Kpn zend netjes een brief en als je het er niet mee eens bent geven ze je netjes de mogelijkheid om je... Read more
Wij hebben 22 mei 2013 een KPN compleet pakket aangevraagd bij KPN.
Wij hebben die dag 2 opzegbrieven ontvangen voor het opzeggen van televisie en telefoon provider per 8 juli.
8 juli zouden wij overgaan werdons medegedeeld.
Maar vervolgens 8 juli hadden wij... Read more
Medio januari kpn glasvezel opgezegd. Spullen worden netjes opgehaald alleen gaat KPN maar door met afschrijven van het maandbedrag. Aantal keer gebeld, steeds werd oplossing beloofd. In juni zou het echt opgelost zijn en zou het geld weer op mijn... Read more
Al sinds 1 april breng ik steeds een storing betreffende het wegvallen van de internetverbinding onder uw aandacht.
Tot op heden ZONDER RESULTAAT.
Al vele jaren betalen wij gewoon het verschuldigde bedrag, helaas voldoet KPN NIET AAN HAAR VERPLICHTINGEN.
Wanneer komt er eindelijk... Read more
zit nu bijna een week zonder internet in donderdag 12july bellen ze zouden vrijdag een monteur sturen naar de wijk centrale en ze zouden me vrijdag of zaterdag bellen nu is het dinsdag wacht nog steeds op dat telefoontje al... Read more
Tele2, mijn huidige provider beweert dat ze mijn abonnement bij KPN internet hebben opgezegd.KPN internet beweert dat dat niet zo is terwijl ze zelf van de telefoonlijn bij mij thuis hebben veranderd(moest van Tele2 omdat ik anders geen internet kon... Read more
Mijn tante had vanwege haar vakantie te laat betaald en was haar internetverbinding geblokkeerd - niet eens de telefoon en TV - wat ook vreemd is. Dus elk scherm die je aanklikt (ook op je smartfone via WiFi) zie je... Read more
Ik had ooit inbel internet van KPN, werd door KPN benaderd dat er sneller internet verkrijgbaar was. Dat wilde ik wel, dus moest ik oude internet opzeggen, als dit afgesloten was zou het nieuwe aangesloten worden.... oude is afgesloten, wat... Read more
Ik zit sinds maandag morgen zonder internet, telefoon en tv.
De klanten service meldde dat het binnen 3 uur zou zijn opgelost!
Inmiddels nu woensdag nog steeds niets en KPN weet niet wanneer de storing is opgelost. Ik werk home based en... Read more