Al bijna 2 maanden is mijn website van het internet.
Waardoor ik veel klanten geen informatie kan geven. van wat wij zoal kunnen.
En ook bestellingen misgelopen.
hierover al verschillende mail gestuurd. geen antwoord.
Sinds vorige week ook geen mail verkeer meer.
Dus weer een... Read more
-al 4 dagen geen internet en tv
- melding van storing op 29-07-2013 doorgegeven.. maar monteur gaat pas op 01-08-2013 naar de storing kijken!!! Grrrrrrrr
-Ben door de monteur niet terug gebeld!
-Er wordt mij GEEN financiële compensatie aangeboden!
-Er wordt op mijn postcode... Read more
Sinds mrt 2012 hebben wij een abonnement voor maximaal 80Mbs. Het blijkt echter nadat een techneut ons daarop wees dat we maar 10Mbs hebben gehad.
KPN veranderd abonnement nu in standaard, maar is niet bereid tot restitutie van het teveel... Read more
UITVAL INTERNET/TELEVISIE VERBINDING. SNELHEID IS NIET EENS IN DE BUURT VAN WAT KPN ZEI DAT GEMIDDELD ZAL ZIJN(32 mbs). IK MOET STUDEREN VIA INTERNET MAAR MET DE PROBLEMEN MET INTERNET IS NIET TE DOEN. IK HEB AL MEER DAN 10... Read more
Geachte leden van de klachten afdeling,
Tot onze diepe teleurstelling zijn gedwongen geraakt om u deze brief te sturen.
Al jaren zijn we klant bij KPN-zakelijk, ondanks alle kleine foutjes wisten nog jaar na jaar goed met elkaar om te gaan... Read more
Ik woon in een buitengebied waar ik voor internet aangewezen ben op ADSL. Er is hier geen kabel of glasvezel. Nadat ik op ADSL was overgegaan (jaar of tien terug) was mijn snelheid 6700kbps. Dat is wat ik mag verwachten... Read more
Toen ik internet ging vergelijken op de websites van verschillende aanbieders destijds, was KPN de enige die op mijn adres via adsl 40Mb internet aanbood.
De XS4ALL website gaf destijds aan dat ik geen 40Mb internet bij hun kon afnemen.
Geen... Read more
Omdat ik mijn verbruikslimiet prepaid mobiel internetten had
bereikt heb ik via ideal 20 E. overgemaakt om op te waarderen.Het betreffende bedrag is gisteren al van mijn rekening afgeschreven. Mijn mobiele internetnummer is
06232261262.Maar nu een dag later kan ik nog steeds... Read more
Vorig jaar 2012 werd in De Bilt de brief rondgestuurd dat bij voldoende aanmelding glasvezel gelegd zou worden. Het zou destijds aangemeld worden als pre-order.
Nu een jaar verder in juni 2013 hadden wij nog steeds geen bericht van KPN over... Read more
Ik heb een Hotel-cafe-restaurant overgenomen.
De vorige contractant was ook al klant bij kpn.
Gemakkelijkheidshalve heb ik een contractovername aangevraagd op hun advies. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of ik dan geen problemen krijg met onbetaalde facturen van vorige eigenaar. Dit werd helemaal... Read more