sinds bij de buren internet en bellen is geïnstalleerd zijn onze lijnen in de showroom verdwenen.
Dit duurt nu al twee weken en KPN weigert het op te lossen! Read more
de ontvangst van digitenne kpn is bar slecht veel storing.. Read more
Wij zijn eind januari verhuisd naar onze nieuwe woning en gingen ervan uit dat KPN ons zonder problemen kon over verhuizen, maar helaas het is anders gelopen. Hierbij in het kort het verhaal. Wij zouden op 1 februari worden aangesloten... Read more
Goedemiddag,
Op 5 augustus mijn 2 maanden oude Samsung S4 afgegeven bij KPN XL Rijswijk, service center van Samsung. Het toestel was s nachts spontaan gereboot en bleef vervolgens in het opstarten hangen. Samsung dacht dat het een software probleem was... Read more
17-7-2013 ben ik in quarantane gezet door kpn omdat er schijnbaar een virus in zat. na alles gedaan te hebben wat ze door het abuseteam per mail hadden opgedragen, bleek dat er niets aan de hand was.
In de tussentijd regelmatig... Read more
vandaag telefonisch contact gehad met het (eindelijk)gratis nr van KPN dit ivm persoonsalarmering voor mijn moeder van 85 jaar,zij heeft internet en telefoon via een andere provider hetgeen ik ook gelijk meldde waarop "meneer"gelijk zei waarom niet gelijk alles bij... Read more
3a4weken geleden 50 euro opgewaardeerd maar er is een onduidelijke fout opgetreden.Kon niet bellen wel kon ik gebeld worden. Bij de KPN hebben ze nog eens 10 euro opgewaardeerd maar dat hielp ook niet.-Een week later weer terug Aan... Read more
Dit is mijn derde abonnement bij KPN en de tweede keer waar afspraken niet worden nagekomen helaas. De eerste keer dat dit mij overkwam is het ook netjes opgelost. Nu de tweede keer een prijs afgesproken met een nieuwe abonnement... Read more
Mijn vriend en ik heb jaren lang dubbele abonnementskosten betaald voor Digitenne. De telefonie stond al op zijn naam. Ik vroeg digitenne extra tuners aan op mijn naam en werd er sinds 2010 van allebei onze rekeningen een bedrag voor... Read more
Dit is mijn tweede klacht binnen 1 maand. Best knap vind ik, voor iemand die eigenlijk nooit klaagt.
Mijn eerste klacht ging over iemand van de klantenservice die mijn bestelling nooit heeft doorgevoerd. Door zijn fout kreeg ik de melding... Read more