3 weken geleden had ik bij KPN mijn internet en telefonie pakket opgezegd, vanwege overstap naar een andere provider. Daar kreeg ik te horen dat ik mijn contract-id nummer en klantnummer aan mijn nieuwe provider moest doorgeven zodat ze het... Read more
KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht
Betreft; Annulering Alles in 1 Pakket.
Datum 29 Maart 2013.
Geachte Heer/mevrouw.
Nou Had ik laatst een bundel aangevraagd, een alles in 1 pakket ( bellen,internet en televisie)
Nou bleek dat de andere bewoner in mijn huis ( eigenaar van het... Read more
Ik ben overgegaan naar glasvezel KPN (Kom bij UPC vandaan), de overgang verloopt niet goed, ik kan geen gebruik maken van vaste telefoonaansluiting, dit vanwege een activatie-probleem, zoals KPN dit zef noemt.Bellen naar 1369 om zelf te activeren, heeft geen... Read more
mijn klacht is dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN een jaar gratis bellen erg verlijdelijk gevevens vergelijken met elkaar en met de gedachten kpn is sneller en goedkoper maar niets is van dit minder waar op de site... Read more
Ik heb een standaard internet abbonement van KPN, waarmee ik een snelheid van 8MB zou kunnen halen, dat dit niet altijd kan begrijp ik doordat de afstand van de centrale niet altijd even optimaal is. Maar een downloadsnelheid van 1,77Mbps... Read more
ik ben al vanaf 23 januari weg bij kpn glasvezel.
1 maand later werd er geld af geschreven van mijn rekening en heb hier direct achter aan gebeld.
ik kreeg te horen dat het nog niet helemaal verwerkt was (de opzegging) en... Read more
ik probeer al vanaf 1 september ons kpn glasvezel abonnement te beindigen. Wij zijn op 1 september geimigreerd naar curacao. Kpn bleef maandelijks afschrijven. Eerst heeft onze familie contact opgenomen, er moest een uitschrijvingsbewijs komen, geen probleem natuurlijk. nu in... Read more
In november 2012 op advies vasn kpn overstapt op glasvezel. van af 19 januari zijn wij telefonisch/fax niet bereikbaar. Vele malen gebeld met de helpdesk. zovaak dat we nu worden geholpen door afd. T5. maar een oplossing is er nog... Read more
In november 2012 op advies vasn kpn overstapt op glasvezel. van af 19 januari zijn wij telefonisch/fax niet bereikbaar. Vele malen gebeld met de helpdesk. zovaak dat we nu worden geholpen door afd. T5. maar een oplossing is er nog... Read more
In november 2012 op advies vasn kpn overstapt op glasvezel. van af 19 januari zijn wij telefonisch/fax niet bereikbaar. Vele malen gebeld met de helpdesk. zovaak dat we nu worden geholpen door afd. T5. maar een oplossing is er nog... Read more