Op 6 maart 2013 heb ik een verhuizing doorgegeven. Op 20 maart zou dit gereallisseerd worden. Dit is ook per brief bevestigd door kpn. Op 13 maart kreeg ik ern telefoontje van de afd planning voor een monteur, dit heb... Read more
op 13/03 2013 sms dat ik de afspraak niet vergat waar ik op 20/03/2013 overging naar internet plus bellen,ik had er zakelijk alles op afgestemd omdat voor mij de woensdag een vaak rustige dag is, op de die woensdag kreeg... Read more
Begin februari 2013 verhuizing doorgegeven welke op de 25e februari ten uitvoer zou worden gebracht. Monteur deed de aansluiting echter Telefoon en Interactieve TV werken niet. Internet en TV werken, maar maken gebruik van een IP adres welke niet aan... Read more
Ik kan al weken mijn fakturen niet inzien omdat er een technische storing(om in te loggen) bij KPN is.Volgens mij is er teveel van mijn rekening gehouden en dat zou ik graag willen checken. Telefonisch al 3 x geprobeerd maar... Read more
Wij hebben begin februari ons internet + bellen + Interactieve TV-abonnement verlengd: sneller internet voor dezelfde prijs. En met gratis Spotify.
Wij hadden voor de verlenging spotify voor een tientje per maand als aanvullende dienst, na de verlening is spotify gedeactiveerd... Read more
Wij hebben begin februari ons internet + bellen + Interactieve TV-abonnement verlengd: sneller internet voor dezelfde prijs. En met gratis Spotify.
Wij hadden voor de verlenging spotify voor een tientje per maand als aanvullende dienst, na de verlening is spotify gedeactiveerd... Read more
Eind nov. 2012 overgestapt op glasvezel van KPN. KPN zou alle lopende abonnementen stopzetten. In december echter 59 euro afgeschreven van mijn rekening voor adsl. Meteen gebeld. Zou geregeld worden. Tot mijn verbazing in januari 2013 36 euro afgeschreven wederom... Read more
September/Oktober hebben we gebruik gemaakt van het aanbod om HBO 2 maanden gratis te ontvangen. Na twee maanden netjes afgemeld (wat niet eens hoefde feitelijk) en sindsdien wordt het het pakket in rekening gebracht. Geen HBO wel de kosten. KPN... Read more
Opeens kon ik niet meer inloggen in mijn emailaccount (...@kpnmail.nl). Na een dag geprobeerd te hebben, heb ik gebeld met klantenservice. Er bleek vanalles aan de hand, maar niks waartoe ik opdracht had gegevenm. Men haalde opeens ook allerlei foute... Read more
In december 2011 een Dongel ( 0 jarig contract dus maandelijks opzegbaar) gekocht. Dit contract heb ik per schrijven opgezegd echter is dit " blijkbaar" niet aangekomen. Het dongel contract heb ik opgezegd omdat ik een Ipad met KPN contract... Read more