Er worden voortdurend automatisch grote bedragen elke maand weer op nieuw van mijn rekening geboekt , dat is nu al ruim een half jaar aan de gang en nu wil ik eindelijk wel eens duidelijkheid. Ik heb niets besteld niets... Read more
Mijn klacht is dat KPN bij de storing van het gehel pakket dat we bij hen afnemen steeds blijvene bellen met de vraag of alles nu in orde is terwijl er niets gebeurt is dat werkelijk een oplossing biedt. Zie... Read more
Toch maar eens gekozen om over te stappen op drie in één. Telefonie en internet hadden we al via KPN en vanwege een aanbieding wilden we daaraan ook TV toevoegen. Omdat we twee TV's hebben werd ons in de winkel... Read more
Sinds een maand of zes ben ik klant van KPN Glasvezel voor internet, televisie en telefonie. Inhoudelijk levert de KPN daarmee een prima product, maar de administratieve afhandeling is een puinhoop. Vanaf 't begin ontvang ik dubbele facturen welke automatisch... Read more
Op zondag 10 feb 2013, mijn verjaardag, krijg ik een telefoontje waarin wordt medegedeeld dat de aansluiting van het alles-in-1 pakket van 15 feb naar 11 maart wordt verschoven vanwege een fout in 'het systeem'.
Toen ik vroeg of de reden... Read more
Wij hebben sinds zo'n anderhalf jaar een all-in-one abonnement van KPN. Op het vervangen van de powerline-adapters en van de Experia-box na, geen enkel probleem gehad. Tot vorige week dinsdag. Internet en telefoon werken prima, maar het tv-beeld bevriest. Een... Read more
Ik wil dus melden dat ik geen idee heb wat die payinfo inhoud en ben mij er niet van bewust waar het voor is en als ik dus via mijn telefoon naar die site wil opend ie de site niet... Read more
Na een brief te hebben ontvangen van KPN voor contact op te nemen voor een afspraak met de monteur, werd met mij de afspraak gemaakt om op 15 februari de glasvezel aansluiting te maken. Ik heb het contract van mijn... Read more
nu het tweede probleem bij kpn nu sinds 4 maanden alles in 1 pakket en voor de vierde maal storing en opnieuw nu 5 dagen zonder telefoon, internet en televisie en nog steeds geen oplossing. het zou nu aan de... Read more
nu het tweede probleem bij kpn nu sinds 4 maanden alles in 1 pakket en voor de vierde maal storing en opnieuw nu 5 dagen zonder telefoon, internet en televisie en nog steeds geen oplossing. het zou nu aan de... Read more