Op 3 februari 2013 aan gegeven wil klant worden, Alles in Een pakket besteld. 5 februari brief ontvangen van KPN gedateerd 4 Feb, komt in orde, aansluiting per 26 februari . 26 februari, "wij weten van... Read more
Wij hebben per 1 maart ons internet/vaste telefonie abonnement omgezet van Telfort naar KPN. Op 1 maart alles geïnstalleerd, maar geen internet. Gebeld met KPN, er bleek een fout in hun centrale te zitten , dit zou opgelost kunnen zijn... Read more
Na jarenlang belogen en bedrogen te zijn door de KPN B.V. Geschillencommissie en de Rechtbank er ook is ingetuind is nu beslag gelegd op mijn WAO invalidenuitkering
€ 580,- per maand!! inhouding!!! de rest € 711,- (VER ONDER HET BESTAANSMINIMUM)... Read more
Een aantal maanden geleden werd mij telefonisch de aanbieding gedaan van 1 maand gratis bel-vrij-altijd. Hier ben ik na aandringen uiteindelijk toch op in gegaan. Na een geruime tijd wilde ik deze opzeggen maar was ik mijn wachtwoord vergeten en... Read more
Al 10 dagen geen internet, een halve dag geen telefoon en pin transacties waren ook niet mogelijk.
Onlangs nieuw modem gekregen, kpn monteur al 2 keer geprobeerd het op te lossen en nog geen internet.volgens monteur heeft KPN telefoon en... Read more
Op 1 maart blijkt mijn abonnement niet meer actief. Ik bel KPN en er wordt gezegd dat mijnabonnement is opgezegd (internet, bellen en interactieve tv). medewerker geeft aan dat zij er bij de KSD een spoed van maakt (klanten support... Read more
Mijn schoonouders van 89 en 90 zitten zonder TV en telefoon. Dit doordat een 'aardige' verkoper 's avonds aan de deur kwam en hun wijs maakte dat internetbellen en interactieve tv een veel betere keus zou zijn dan hun toenmalige... Read more
vanaf 25-05-2012 wordt een bedrag van éénmalig € 1,64 en daarna maandelijks € 3,50 automatisch van mijn rekening geschreven tot 25-07-2012 via tegenrekening 274250. Daarna wordt dit bedrag maandelijks automatisch afgeschreven via tegenrekening 398053.
Ik maak echter helemaal geen gebruik van... Read more
heb reeds 9 dgn geen internet telfoon en tv.
heb reeds een keer of 10 met kpn gebeld.Heb zelfs een mail gehad van Femke Kothuis directeur klantcontact met adviezen over hoe te installeren. MAAR HET IS KAPOT EN NIEMAND DOET IETS... Read more
Het is (weer of nog steeds) niet opgelost!!!!! Ik bel zojuist met klantenservice en die vertellen me weer dat ik op kan zeggen voor 2014! Wellicht kan ik het over een week nog is proberen?
@Daan, kan je me aub... Read more