ik kreeg 19 februari 2013 een brief van jullie dat ik nog gebruik zou maken van adsl en terwijl ik in 2009 ben over gestapt na ziggo alles ineen,vanuitgaande dat alles goed geregeld was en nooit meer een factuur ... Read more
Wij hebben een kpn instap abonnement. We wonen hier sinds vorig jaar mei en hebben sindsdien nooit meer als 3.5Mbit/s downloadsnelheid gehad. Er zijn al meerdere monteurs langsgeweest die, omdat ze het ook niet wisten, ons maar een nieuwe modem... Read more
mijn probleem is bijna elke dag heb ik in mijn internet,tv en telefoon storing. Read more
KPN glasvezel aangevraagd. Toen Reggefiber de werkzaamheden klaar had kregen we een brief van KPN met daarin de aankondiging dat we een installatiepakket kregen en dat binnen 10 dagen na 20 februari de aansluiting zo werken. Om te beginnen kwam... Read more
Wanneer u een product wil verkopen is het niet verstandig de klant 'dom' te noemen wanneer die niet wil wat de medewerker wil. Ook is het niet netjes te doen alsof Limburg en Nederland twee aparte landen zijn en... Read more
Op 25 februari zou er een monteur langs komen tussen 8.00 en 12.00 uur. Na 13.00 uur geen monteur geweest, gebeld met KPN. KPN biedt excuses aan er bleek iets fout te zijn gegaan. Diezelfde dag was ik al afgesloten... Read more
In 2009 (!) heb ik mijn pakket (tv en internet) opgezegd. Ik bleek ook, bij dat pakket, een gratis mailaccount te hebben gekregen. Niemand heeft mij verteld dat ik dat apart van het pakket moest opzeggen. Dit liep dus door,... Read more
Volgend op mijn twee eerdere klachten en een nieuwe melding op klacht.nl zou ik graag nogmaals contact hebben met Daan van de KPN klantenservice. We hebben contact gehad over contractduur, maar deze lijkt niet aangepast te zijn. Additioneel worden er... Read more
Volgend op mijn twee eerdere klachten en een nieuwe melding op klacht.nl zou ik graag nogmaals contact hebben met Daan van de KPN klantenservice. We hebben contact gehad over contractduur, maar deze lijkt niet aangepast te zijn. Additioneel worden er... Read more
op 01-12-2012 ben ik verhuist met de zaak. Op 21-12-2012 hebben ze de aansluiting verhuist, maar naar een verkeerd pand. Nu blijkt dat ik geen isra punt heb, dus dit aangevraagd . onder tussen 4 maanden verder nog geen telefoon... Read more