In mei 2013 heeft kpn mij gebeld voor een actie van interactive tv van kpn, en aangezien ik al instap internet en telefonie van kpn had ben ik akkoord gegaan met hun voorstel dat het nieuwe abonnement 09-08-2013 in zou... Read more
Wij hebben een jaarcontract bij kpn maar daar heb ik nooit akkoord voor gegeven niet telefonisch en niet schriftelijk .. ik zou mn mailtje moeten hebben doorgelezen daar zou t in staan maar zolang ik niet een ja heb gegeven... Read more
Vanavond gebeld met klantenservice. Na 3 kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Ondertussen voor mij irritante muziek met om de minuut de melding dat ik nog even moet wachten. Geen enkele indicatie van de wachttijd.
UIteindelijk prima geholpen door medewerker.
Probeer daarna... Read more
het internet is veel te traag
ik vind het abonnement voor 26euro teduur voor z'ón slechte
verbinding Read more
Op maandag gebeld om mijn verhuizing door te geven, was zo geregeld. Toen kreeg ik de mail met de bevestiging maar daar stond de verkeerde datum in (3 weken te vroeg!). direct weer gebeld, maar ze konden het niet aanpassen,... Read more
wat zijn jullie erg vanaf vorige jaar had ik geen glasvezel toen ging jullie mij wel elke dag bellen voor 75 euro maar nu ik het heb beëindig zoek jullie nog geld veel e-mails gestuurd klacht briefen bellen alles... Read more
KPN,
zou ik aub na maanden wachten een aansluiting kunnen krijgen? Read more
Onlangs ontvingen wij een brief waarin u aankondigt een glasvezel installatiepakket toe te zenden. Dit verbaasde me zeer, vanwege het feit , ik eerder enkel aangegeven te hebben mogelijk geïnteresseerd te zijn in het glasvezelnetwerk. Dit hebben ik gedaan middels... Read more
Mijn vrouw en ik hebben allebei een mobiel abonnement met internet bij KPN, nu is het zo dat mijn vrouw buiten de vakanties de mobile telefoon altijd thuis heeft liggen, gewoonweg omdat wij nooit afzonderlijk ergens heen gaan, en thuis... Read more
19.50 belik de kpn omdat mijn modem geen wifi signal heeft 20.20 krijg ik de tech dienst aan de lijn omdat dat meisje van de klantenservice niet weet wat modem betekent nou na 20 min alle opdrachten van de tech... Read more