Zeker 9 maanden heeft het goed gewerkt. Absoluut geen problemen met de KPN.
Nu twee weken geleden plotseling geen WiFi op de bovenverdieping.
Helpdesk gebeld: als u de stekker er uit trekt dat ziet mijn computer geen modem en kan... Read more
Ik heb een kpn abonnement, een pakket waarvoor ik ruim 50 euro per maand betaal.Dit is al de derde storing in korte tijd.Geen tv,internet en bellen.Heb internet nodig voor studie en werk.De eerste 2 keer werd de storing binnen 1... Read more
Wij worden vaak gebeld, met een 000000000 nummer !
Als wij opnemen dan gooien zij zonder contact te maken, de hoorn erop.
Dit stoort ons enorm, kan U er wat aan doen? Read more
In de nieuwe woning van mijn moeder kan de provider niet leveren omdat er nog een signaal van KPN op zit. Nieuwe provider kan geen migratieverzoek doen. Dan weer ontkend KPN het signaal te leveren, dan weer zeggen zij toe... Read more
Ik wacht nu al 3 maanden op internet, tv en bellen en nog vandaag zou de monteur alles in orde maken maar helaas nog niet gelukt Read more
Ik heb met mijn mobiel altijd opgewaardeerd via een pincode van de bank.
Ik kan niet met sms opwaarderen.
Mijn opwaardeertegoed is bijna op.
Kan ik wel met een opwaardeerbon nu opwaarderen?
bedankt, lies Read more
Geachte,
in februari dit jaar heb ik diverse meldingen gedaan van het telkens weer uitvallen van internet. Dit zou beter worden en omdat het niet beter werd en KPN dit ook beaamde zou ik een compensatie krijgen. Echter heb ik deze... Read more
KPN heeft mij benaderd op 3-9 om mijn abonnement op internet plus bellen te wijzigen in een goedkoper abonnement omdat ze de gewenste snelheid niet konden leveren. Ik heb hiermee ingestemd en ondervind sinds die datum ernstige problemen met de... Read more
op 14 okt 2013 kregen we een mail van Femke Kothuis dat we ons afgemeld hadden voor E-mail Relatiekado, de mail zag er uit als spam.In de mail stond dat als we binnen een week reageerden er niets aan de... Read more
Sinds drie weken steeds geen tv. Even wel dan weer niet. Dagelijks gebeld en geklaagd. Driemaal monteur gehad. Er wordt niet geluisterd en onderzocht wat problemen zijn.In huis geen problemen volgens monteur algemene problemen mijn buurman heeft hetzelfde. Als ik... Read more