Volgens de nieuwe bankensector moet het opwaarderen van de prepay telefoon vanaf 1 december anders., nl via opwaarderen via sms. Na me aangemeld te hebben bij KPN en wachtwoorden en toegangscodes te hebben aangemaakt, kom ik uiteindelijk in het menu.... Read more
Wifi valt telkens weg. maakt ook geen verbinding. Of de wifi staat aan en pagina's worden niet geladen.
We hebben ook een lage snelheid.
Ook haperd de tv.
We hebben dit vaker gemeld. Toen is ons kastje gereset maar er is.niks aan... Read more
Sinds augustus j.l. kan ik , sinds ik een nieuw modem heb, geen draadloze internet verbinding krijgen op een van mijn twee laptops.Als ik deze laptop via een kabeltje aansluit op het modem werkt hij wel. Dit is echter zeer... Read more
Deze week een nieuwe KPN Experia box ontvangen. Het wireless internet modem is op vijf verschillende apparaten, waaronder een volstrekt normale Windows XP laptop, een Windows 8 laptop, een I-pad, en I-phones niet te zien. Klantenservice gebeld. Enige oplossing; op... Read more
voicemail nummer 0842333 deze wil ik niet Read more
Sinds ik glazvezel heb laten installeren heb ik meerdere keren moeten bellen met KPN omdat het internet draadloos bijzonder slecht functioneert. Zij zetten telkens de het WIFI kanaal op een andere zender. Daarnaast heb ik een keer gebeld omdat er... Read more
Ik heb een mobieltje.
Ik schaf een smartfoon aan.
Ik stop het simkaartje (waar geen internet op afgesloten is, allen bellen) in de smartfoon.
Wie schets mijn verbazing: Ik kan wel internetten. Raar!!!
Ik download een paar appjes.
3 dagen later sluit ik op mijn... Read more
Ik werd gebeld omdat ik vaste klant ben en vroegen naar mijn tevredenheid. Ik vertelde dat ik erg tevreden ben over mijn mobiel abonnement. Toen vroeg ze of ik gebruik wilde maken van hun aanbieding alles in een. Vervolgens beantwoord... Read more
Ik heb KPN benaderd met de vraag hoe het zit als ik wil overstappen naar KPN. (en dan met name aansluitkosten)
ik als antwoord daar kunt u de klantenservice voor bellen.
Als ik kon bellen had ik dat wel gedaan KPN
daarbij doen... Read more
ik heb een jaar glasvezel gehad 10 mails en telefoontjes gepleegd dat mijn tv stoort telefoon de helft van de tijd het niet doe en mijn internet traag is steeds afgedaan als onzin na vele monteurs heeft de laatste gezien... Read more