Geachte,
in februari dit jaar heb ik diverse meldingen gedaan van het telkens weer uitvallen van internet. Dit zou beter worden en omdat het niet beter werd en KPN dit ook beaamde zou ik een compensatie krijgen. Echter heb ik deze... Read more
19 september/ 11 dagen geen telefoon. na hulp callcentreum geen TV ontvangst meer. Vervolgens kan mijn man de e-mail niet gebruiken. Tot nu toe geen adequate hulp. KPN is al ruim een maand bezig om alle verbindingen bij ons voor... Read more
19 september/ 11 dagen geen telefoon. na hulp callcentreum geen TV ontvangst meer. Vervolgens kan mijn man de e-mail niet gebruiken. Tot nu toe geen adequate hulp. KPN is al ruim een maand bezig om alle verbindingen bij ons voor... Read more
ik heb voor de maand september adsl betaald nu heb ik per 12 septemeber glasvezel gekregen en voor de maand september oktober en tot 11 november ook betaald maar een rectificatie laat tot december op zich wachten heb overleg gehad... Read more
Dat ik zelfs na twee keer aangeven nu geen behoefte te hebben aan de informatie die zij te bieden had, bleef ze halsstarrig doorgaan en toen ik aangaf dat ik aangegeven had er geen behoefte aan te hebben vond ze... Read more
18 aug 2013 online bij KPN een alles in 1 pakket besteld, via mail direct een ontvangstbevestiging gekregen. Ruim 1 week niets gehoord dus heb ik 27 aug gebeld met KPN. Bestelling was onbekend en zou alsnog ingezet worden. Binnen... Read more
Voor de zoveelste keer een incasso door KPN glasvezel die niet klopt. Ben al maanden bezig om de zaak voor elkaar te krijgen. Ondanks een afspraak op 14 juli 2013 boekt KPN de afgesproken korting niet af. Te hoge bedragen... Read more
Uit eerdere ervaring had ik kunnen weten dat een internet verbinding bij KPN te nemen problemen met zich mee zou brengen.
De Stappen!
1. Aanvragen
Het aanvragen van een verbinding geen probleem dat is zo gebeurd! Je zit meteen vast aan een... Read more
geachte mensen van kpn,
ik lees overal alleen maar klachten van mensen die willen dat disney channel toegevoegd wordt op het zender aanbod.
tevens lees ik ook overal de zelfde automatische antwoorden van kpn 'KPN is continu bezig met het verbeteren en... Read more
Internet zou geactiveerd moeten zijn per 7 oktober (aanvraag ingediend op 13 september). Dit is echter nog niet gebeurd. Volgens KPN (administratie en technische dienst) wel. Monteur zou langsgaan bij klant op 8 oktober, niet op komen dagen. Monteur zou... Read more