KPN is niet in staat om een product dat men aanbied op een fatsoenlijke manier werkend te krijgen voor haar klanten. In dit geval heeft het 3 weken geduurd voordat ik in staat was om met mijn IPad op de... Read more
Sinds maandag 1oct 12 zijn wij verstoken van tv internet en telefoon
Sinds dinsdag 2oct ook verstoken van digitenne signaal
Dit na aanleiding van mijn telefoontje zaterdag 29 sept 12 omtrent
Een foutieve factuur van Kpn dit zou opgelost worden
Nou... Read more
Ben al 15 jaar bij KPN toendertijd alleen voor de telefoonaansluiting..heb sinds Sept. 2009 i.v.m aanleg van glasvezel een kpn glasvezelpakket genomen in (ZEER GROOT VERTROUWEN)...gelijk al continu ellende..3 modums deden het al na een paar dagen niet meer ...direct... Read more
Ik heb sinds 29 augustus een galsvezelpakket van de KPN. Tv en internet werkt naar behoren. De telefoon helaas niet, die dag werd al duidelijk dat mijn telefoonnummer dubbel is uitgegeven. Ik zou een nieuw nummer krijgen (waar ik al... Read more
Vorig jaar zakelijk bellen + internet opgezegd en E-mail ontvangen dat per 12-02-2012 de lijnen werden overgezet i.v.m. overgang naar XS4all echter op 13-02 komt de moonteur van xs4all erachter dat hij de aansluiting niet kan verbinden.
hierop heeft hij kpn... Read more
Zaterdag 29 september heb ik om 14: 53 de kpn gebeld Ik heb 30 min in de wacht gestaan , krijg ik uiteindelijk iemand van opzeggingen aan de lijn , leg bij hem neer dat de spullen niet zijn opgehaald... Read more
we hebben geen abbonement meer dus hou op rekeningen te sturen en ons te dreigen met de deurwaarder. En teksten als u eerst betaald dan regelen we en storten uw geld terug helpt niet en mijn vorige klacht ging over... Read more
Sinds april bezig onze twee telefoonnlijnen zakelijk te krijgen, wordt van kastje naar de muurgestuurd en niemand helpt. Consumenten afdeling zegt dat we naar de zakelijke afdeling moeten bellen omdat het zakelijke lijn is en daar zeggen ze dat we... Read more
Datum: 16-07-2012
Oosterwolde (FR)
In de maand juni 2012 hebben wij gedurende anderhalve week geen telefoon, internet, digitaal tv ontvangst gehad door een storing van uwer kant. Wij hebben hier de nodige onkosten en ongemak uit gekregen. Uw medewerker van KPN gaf... Read more
Onlans 06Sep.een adreswijziging, telefoonverhuizing (ingaande 24Sep.),doorgegeven 3131hw 122c naar 3136ax 298, echter blijkt niet te zijn verwerkt.
Vandaag 25Sep. vanaf 13.30 tot 15.15 geprobeerd de juiste afdeling te bereiken, is uiteindelijk na veel (doorverbinden)wachten en ergenis gelukt, nu maar hopen dat... Read more