een paar weken geleden heb ik schriftelijke informatie
aangevraagd over 3 in 1 pakket, tot mijn verbazing
kreeg ik de volgende dag 2 digitale kasten voor de T.V.
Hier heb ik niet om gevraagd.
Na meerdere telefoontjes, en een excuus van KPN zou dit
zijn... Read more
Vanmorgen kreeg ik een mail van kpn dat op mijn verzoek mijn abonnement gewijzigd is van internetplusbellen naar internet. Ik kan nu dus niet meer bellen en gebeld worden.
Gebeld met de klantenservice en bleek dat een medewerker van KPN zelf... Read more
Ik ben in augustus verhuisd en over gestapt van tele2 naar kpn glavezel alles in 1. Na aanmelding werd ik hierover teruggebeld over welke diensten ik precies wilde hebben. Ik vroeg toen ook of mijn toenmalige diensten, die ik... Read more
Het is ,in ieder geval vanaf 1 augustus 2012, voor mensen met een KPN email adres( dus ook hetnet,planet etc.) NIET mogelijk om mails naar een orange.fr emailadres te sturen. Meestal krijgen zij deze melding terug: "Unable to deliver message... Read more
Als zeer tevreden klant van tele2 ben ik toch naar kpn overgestapt, bij tele2 is de klantenservice toch ook zo goed!!
Per 21 september zou mijn kpndienst gaan werken, enorm op verheugd maar tevergeefs. Al negen keer gebeld met de... Read more
In oktober 2011 meldden wij ons aan voor glasvezel.
Wij hadden al een abonnement voor alles in een met interactieve tv. Daarover waren we erg tevreden.
Op 17 augustus werd bij ons glasvezel geïnstalleerd. Sindsdien zijn we er alleen op... Read more
afspraken voor installatie worden niet nagekomen, we blijven maar wachten totdat digitale tv en internet conform contract (glasvezel met snelheid 50 mb) worden afgesloten. er wordt niet teruggebeld, monteurs komen niet opdagen, aan de telefoon sta je met name in... Read more
Als ik een email verstuur met kpn galsvezel naar adressen met @orange.nl komen ze niet aan. Eert eenberciht dat het is vertraagd en dan dat het niet gelukt is. Read more
Tele2 heeft ten onrechte mijn lijn van KPN overgenomen. Tele2 heeft inmiddels toegezegd op 2 oktober de lijn weer vrij te geven. KPN krijgt het echter niet voor elkaar om mijn abonnement, wat ik zelf dus NIET heb opgezegd, weer... Read more
Sinds eind augustus is het niet meer mogelijk om met kpnmail naar wanadoo.fr te mailen. Berichten komen terug met status delayed en nog een paar uur later met status failed. KPN zegt dat de oorzaak bij orange/wanadoo ligt, Orange zegt... Read more