The KPN Website has stated that stepping over to a new product from my old would be done inside a day. I have received the 21.08 of August as the date that I would have the new Internet. They were... Read more
Beste mede gedupeerden,
Gistermiddag heb ik contact opgenomen met KPN om de volgende redenen:
- spotify
- interactieve tv op de computer
- internetsnelheid
- Digitale ontvanger
Op 13 okt 2010 heb ik een alles in 1 (standaard) pakket aangeschaft in een KPN winkel. Wat mij... Read more
Automatische incasso per aangetekende brief ingetrokken. KPN heeft daar kennelijk maling aan want zij blijven gewoon afschrijven Read more
Al sinds mijn 3 in 1 abonnement loopt heb ik klachten. 8MB internet delen met tv en internet is een drama. Upgraden kan niet, is het einde van de lijn. KPN doet niks, ik zal me wel alles inbeelden. Maar... Read more
Ik baal ervan dat ik sinds 13-8-2012 alleen storingen heb . We hebben alain en the chipmunks gehuurd kunnen het niet afspelen maar wel berekenen. En om de zoveel tijd valt dat tv kastje uit op standby kan niet... Read more
Hallo schijnbaar zit ik op payinfo wat is dat en hoe kom ik ervan af.. Read more
Ik heb bij KPN direct online internet besteld, als service werd mij een dongel aangeboden zodat ik direct op internet kon. Voor de dongel heb ik vijftig euro borg betaald.
Toen in de dongel weer wou inleveren bij de kpn-... Read more
De afgelopen dagen/nachten worden we gebeld door KPN SMS telefoonnummer 067364444400 Read more
KPN reageert niet op mijn klacht/verzoek van 3 augustus met referentie #120803-000978 Read more
KPN reageert niet op mijn klacht/verzoek van 3 augustus met referentie #120803-000978 Read more