Beste heer/mevrouw, vaak genoeg worden op mijn telefoonrekening kosten in rekening gebracht naar een nummer dat ik helemaal niet ken: 0653131313!
Nu schijnt dit het KPN netwerknummer te zijn, waardoor ik feitelijk twee keer voor een smsje vanuit het buitenland betaal.... Read more
Ik ben ondernemer en in Februari 2012 overgegaan van KPN Zakelijk InternetPlusBellen naar KPN Glasvezel, maar sinds die tijd incasseert KPN twee maal mijn abonnement en telefoongesprekken. Een keer via KPN zakelijk en een keer via KPN Glasvezel.
Ik heb daar... Read more
tot diep in de nacht ontvangen wij ongewenste telefoontjes van de KPN centrale. De oplossing die wordt geboden is een betaald nummer bellen, na 20 minuten bellen nog niemand gesproken en al weer een paar oproepen gemist. Belachelijk dat wij... Read more
wanneer ik in mijn hotmail bezig ben en ik een andere site aanklik, vervolgens terug naar mijn hotmail krijg ik het hoofdje verbindingsproblemen en moet ik opnieuw mijn hotmail aanmaken via de Startpagina Read more
Half mei 2012 kpn alles in 1 besteld. Zou 11 juni geinstalleerd worden door de gratis monteur. Hij kwam niet op de afgesproken dag. Je verwacht dan dat ze de volgende morgen komen. Nee helaas op 28 juni was er... Read more
Vorig jaar hebben wij een abo afgesloten bij kpn voor glasvezel. Ons oude abo zou bij hun verlopen en deze zou ingaan naar installatie.. Na 2 week krijg ik een pakket bevestiging in huis met totaal een verkeerd overzicht, terwijl... Read more
We blijven regelmatig gebeld worden door Medewerkers van een Callcenter van KPN, wij zijn (nog) klant bij hun, maar we staan ingeschreven bij "bel me niet register". Ook heb ik het deze medewerkers al meerdere malen gezegd.
3 weken geleden heb... Read more
Ik ben sedert januari j.l. verhuisd en overgestapt naar een andere provider, na een periode van minimaal 2jaar contractduur (1jarigcontract getekend)
Ik heb inmiddels meerde mails meerdere brieven gestuurd en velemalen gebeld, naar kpn.
helaas zonder enig resultaat en de rekeningen lopen... Read more
Hallo.
Wij worden om het half uur lastiggevallen door telefoonnummer 067364444400
Zou u hier aub iets aan willen doen. Read more
Vanmiddag al mijn moed en tijd bij elkaar geraapt om KPN te bellen met een stapeltje klachten over ons zakelijk ADSL abonnement van 16MB.
Na een half uur wachten kon ik mijn verhaal doen.
Klachten:
- internet instabiel
- 16 MB wordt... Read more