In december ben ik overgestapt naar digitale TV en internetbellen van KPN. Na enkele maanden werden er bedragen afgeschreven van producten die ik niet had besteld (pluspakket, Eredivisie). Na een aantal telefoontjes zou dat rechtgezet worden, maar niks daarvan. Bij... Read more
Zojuist is er een bedrag bij me afgeschreven van € 230,- voor glasvezeldiensten van KPN.
Natuurlijk ronduit belachelijk.
De factuur had ik uiteraard niet op mijn mail gekregen, want dat was mis gegaan bij KPN, dus de klantenservice meteen maar eens geraadpleeg.
De... Read more
Zojuist schandalig behandeld door huis-aan-huis verkoper van KPN!!
'k Zit lekker tv te kijken, gaat ineens de deurbel. Ik woon in een appartementencomplex, dus vraag via intercom wie er is. Ik kon het niet goed verstaan, maar drukte toch op knopje... Read more
Op 19-07-2012 heb ik mijn abonnementen (internet, interactief tv, digitenne) telefonisch opgezegd. Ik heb daar geen bevestigingsbrief over ontvangen en heb vandaag gebeld om naar de status van mijn opzegging te informeren. De medewerker van KPN kon de opzegging niet... Read more
Op 19-07-2012 heb ik mijn abonnementen (internet, interactief tv, digitenne) telefonisch opgezegd. Ik heb daar geen bevestigingsbrief over ontvangen en heb vandaag gebeld om naar de status van mijn opzegging te informeren. De medewerker van KPN kon de opzegging niet... Read more
Na het verlengen van mij "zilver" abonnement zijn de problemen begonnen; opnemen in the cloud was niet te activeren. Na divers contact is maar besloten mij af te voeren, nu heb ik al ruim 3 weken geen diensten meer. Men... Read more
Ik lig nu al bijna 6 maanden in de clinch met KPN, alles wat er maar fout kan gaan, gaat fout. het is teveel om op te noemen. Nu, 14 augustus 2012, bel ik weer met de klantenservice omdat er... Read more
op 12 juni jl ben ik overgestapt van KPN naar een andere provider omdat ik zeer ontevreden over KPN was. Op 17 juni jl wordt een factuur ( 17-06 t/m 17-07) afgeschreven van mijn rek. gebelt voor de zoveelste keer,... Read more
Twee weken geleden een glasvezel pakket bij KPN genomen. Ik had al 4 telefoongesprekken nodig voor dat ze door hadden dat alle benodigde kabels al bij mij in huis liggen, dat ze mij enkel nog maar de apparatuur hoefde te... Read more
Constant gebeld worden door 067364444400 Read more