E-MAIL-ONLY GEWOONWEG VERSCHRIKKELIJK -PART 3
THE STORY CONTINUES, HAD IK EIGENLIJK OOK WEL VERWACHT VAN KPN. VORIGE KEER HEEFT KPN ME TOEGEZEGD DAT DE CONTRACTBREUK FACTUUR INDERDAAD ONTERECHT WAS. KPN HEEFT IMMERS ONGEVRAAGD MIJN E-MAIL ONLY ACCOUNT UIT DE LUCHT GEHAALD.... Read more
MIjne Heren.
Goeden dag
Ik ben al een paar weken bezig om in te loggen op mijn rekeningen van mijn kpn.
Ik heeft een nieuw gebruikers naam en een nieuw wachtwoord aan gemmaakt maar ik kom er wederom NIETin.
Wat is de... Read more
Ik heb met KPN twee weken van tevoren afgesproken dat men op een vrijdagmiddag internet zou installeren. Hierover zou een e-mail ter bevestiging worden verstuurd maar die heb ik nooit ontvangen. Diverse vragen hierover met de klantenservice hebben niets opgeleverd.... Read more
klantnummer:63156284
Heb 10 mei telefonisch VDSL internet aansluiting aangevraagd. Deze zou 30 mei ingaan maar mijn oude provider heeft een maand opzegtermijn. Wilde nog geen 5 min. later deze datum veranderen naar 01-07-2012, dit was niet mogelijk op dat niveau, werd... Read more
Na heeeeel veeel telefoontjes en veel belminuten is het mij
niet gelukt om bij kpn een nieuwe internetaansluiting te bestellen. het modum wordt niet geleverd ondanks alle beloften. Ik heb de moed maar opgegeven.
kan ook niet opnemen bij tv. is ook... Read more
TJA HALEN ZE DUS ZOMAAR JE EMAIL-ONLY ACCOUNT UIT DE LUCHT DAAR BIJ KPN. NA BIJNA 180 BELMINUTEN MET DE DIVERSE HELPDESKS KOMEN ZE ER BIJ KPN ACHTER DAT DE ACCOUNT TOCH WEER "GEREANIMEERD" KAN WORDEN, DAT MOET WEL WEER... Read more
krijg telkens mailtjes van dat dit abonnement is verlengt heb nooit een abonnement hier op af gesloten en wil dit ook niet en zeker niet als dit nog eens geld kost jullie hebben niet het recht om mij een abonnement... Read more
VANDAAG IS MIJN E-MAIL ACCOUNT ONGEVRAAGD OPGEHEVEN DOOR DE KPN.
IK BEN NU PRECIES 3 UUR (A 0,10/MINUUT) AAN HET BELLEN MET KPN, TECHNISCHE HELPDESKS, FACTUURSERVICE EN VISAVERSA EN BEN NAAR MIJN IDEE GEEN STAP VERDER GEKOMEN. ER ZIJN GEEN OPENSTAANDE... Read more
In sept 2011 brief gestuurd met beeindiging contract 28 nov 2011 met daarin ook de beeindiging van incasso-machtigingen de nieuwe contactgegevens.Desondanks ging contract en incasso door. Elke maand gebeld met de klantenservice.In februari zou alles geregeld zijn, maar in maart... Read more
De laatste dagen fluctueert de ontvangst van internet, met gevolgen voor het gebruik van draadloos internet en interactieve tv. Read more