Ik koop een nieuw appartement en besluit glasvezel te nemen in plaatst van gewoon internet en tv, volgens KPN was dit ook beter en sneller en zou binnen no-time kunnen genieten van snel internet en glashelder beeld!
Week 1
Reggefiber (bedrijf... Read more
Ik ben gisteren aangesloten via de glasvezel van KPN, voor telefonie,internet en tv.
Ik kan vanaf gisteren niet meer bellen of gebeld worden, KPN geeft steeds verschillende antwoorden op mijn vraag wat er nu aan de hand is. Ik word... Read more
Wij hebben voor onze zakelijke webhosting een vraag gesteld via email aan de KPN. Op 21/12, 28/12, 3/1 en 9/1. Telkens stuurt KPN een bevestiging waarin staat "Binnen enkele dagen ontvangt u per e-mail een reactie op uw vraag."
Niet dus,... Read more
Ik werd net door iemand van KPN gebeld met een vreselijk snelle babbel. Hij kon me gratis en voor niks voor 3 mnd naar een hoegere snelheid en gratis virus scanner omzetten (als je dit zelf doet gaat je dit... Read more
ik heb geen internet telefonie niks werkt. Krijg bericht van dat het niet betaald is. Maar ik heb het betaald. Read more
In januari viet de telefoonverbinding volledig weg, en dit heeft zeker een dag geduurd.
Deze maand (februari 2012)al tot twee maal toe geen e-mnail meer mogelijk. (8 feb. en 10 febr.) Je hoort of zien niets van KPN, en bellen heeft... Read more
er worden telkens bedragen van mijn rekening afgehaalden ik weet niet hoe het komt, ik ben al naar de kpn winkel gegaan, maar krijg telkens weer hoge rekeningen!!
ik wil er vanaf Read more
mijn klacht is namelijk ik heb in december internet aan gevraagd de verbinding moest op 15 december er zijn 120 euro verbeld naar kpn moest er nieuwe aan vraag die vandaag werd opgeleverd dan bellen ze me ze... Read more
Sinds donderdag valt continu het internet weg, dus volgens de kpn moet ik mijn router aan/uit zetten. Dat doe ik nu al het hele weekend. Gister alle bedradingen omgelegd de router helemaal opnieuw ingesteld, zonder hulp van kpn want die... Read more
Betreft: Interactieve TV van KPN. afgelopen donderdag is mijn TV ontvanger die ik pas per januari in huis heb kapot gegaan, Na het bekende "zitten de kabels goed/ is het apparaat wel aan" hebben ze beloofd een nieuwe op te... Read more