Op 3 maandrekeningen onvoorziene kosten hebben gehad van payinfo. Nog nooit van gehoord en nergens iets afgesloten wat voor extra kosten zou zorgen. Read more
Enige weken geleden vroeg ik een Internet Extra abonnement bij KPN aan. In de info op de site stond niet vermeld dat dit 20 werkdagen zou duren. Ik heb internet dagelijks nodig voor mijn werk. Dus toen ik de bevestiging... Read more
Sinds november 2011 zijn we aangesloten op het glasvezelnetwerk. Vanaf dat moment heb ik problemen met mijn e-mail. Mail komt vaak niet aan bij de ontvanger en vaak wordt vaak niet door mij ontvangen. Heb al vele uren aan de... Read more
vorig jaar hebben wij last van payinfo gehad,dat is toen gelukkig daar iemand die ons belde stop gezet, nu ineens zie ik weer op mijn afschrifte payinfo elke week geld afschrijft via kpn waar ik niet om gevraagd heb. Read more
Ik heb mijn KPN Digitenne en Internetplusbellen opgezegd en wil de apparatuur terugsturen. Ik krijg helaas de klantenservice niet te pakken en heb al geruime tijd in de wachtrij gestaan en hoor vervolgens na de keuzemenu’s niets meer. Tegen 0,10... Read more
ik heb nu al 2 keer gehad dat mijn mobile rekening niet klopt. hiervoor neem ik dan contact op met kpn, dit word dan wel snel opgelost en het bedrag dat te veel in rekening is gebracht word bij de... Read more
Halverwege januari op ons nieuwe adres aangemeld voor internet van KPN. Om een of andere magische reden duurt het altijd enorm lang voordat ze je kunnen aansluiten (4 weken). Nu vier weken later (sinds twee dagen werkend internet) krijg ik... Read more
13 dec. 2011 in KPN winkel geweest, wilden van Ziggo naar hun. Alles geregeld, maar later toch bedacht. 17 dec. 2011 aangetekende brief naar KPN met uitleg, dat we het wilden beeindigen. Geen reaktie van hun kant. Na de kerstdagen... Read more
Op mijn rek afschrift van Kpn kwam ik tot de ontdekking dat er bijna 26 euro afgeschreven word voor pay info daar begrijp ik niks van want tot nu toe kende ik die site niet en ook download ik niks... Read more
Mijn moeder zit vanaf 8 februari zonder telefoon door een fout van jullie. Ze had een internet abonnement met telefoon (+ onbeperkt). Telefonisch heb ik gevraagd om dit om te zetten naar internet met telefoon zonder onbeperkt bellen. Echter... Read more