Voor oktober 2011 heb ik mijn ADSL verbinding opgezegd, tezamen met mijn telefoonaansluiting.
Deze laatste is correct per november beëindigd. Echter de ADSL aansluiting niet.
Op 12 januari bij het doen van boekhouding is mij dit opgevallen en heb ik direct contact... Read more
Afgelopen week gebeld voor informatie over mijn abonnement. Kreeg vervolgens een orderbevestiging van verlenging van mijn contract in de mail. Hier heb ik absoluut niet om gevraagd. Probeer dit vervolgens maar eens terug te draaien. Gebeld met klantenservice "excuses meneer,... Read more
Kpn heeft onlangs het tarief van BelOnbeperkt Altijd met € 5,00 verhoogd. Dit alleen voor BelOnbeperkt Altijd naar Mobiele nummers.
Ik maak geen gebruik bij het bellen van mijn vaste telefoonlijn naar Mobiele nummers. Als ik naar Mobiele... Read more
Kpn heeft onlangs het tarief van BelOnbeperkt Altijd met € 5,00 verhoogd. Dit alleen voor BelOnbeperkt Altijd naar Mobiele nummers.
Ik maak geen gebruik bij het bellen van mijn vaste telefoonlijn naar Mobiele nummers. Als ik naar Mobiele... Read more
sinds kort glasvezel in bunschoten dan werkt het dan weer niet 2 a 3 dagen goed dan weer niet, tel contact gehad met kpn er is een monteur geweest maar dan werkt het even en dan na 3 dagen werkt... Read more
Ik heb donderdag 23 febr. telefonisch een Alles in 1 pakket afgesloten ( ipv internet+bellen wat ik nu heb...)
Maar nu kom ik erachter dat KPN vanaf 24 febrt tm 27 febr.een internet actie heeft mbt dit pakket wat me dus... Read more
Ik heb sinds 12-12-2011 een 3 in 1 basispakket(internet-bellen-tv)voor de eerste 3mnd 36 euro/pmnd daarna 46 euro/pmnd (dit alles exclusief gesprekskosten)maar ik krijg steeds weer een rekening voor mijn oude abonnement er bovenop nu vandaag 23-2-2012 kreeg ik er weer... Read more
toren hoge internet rekening heb een maand geleden al mijn abonamenten laten herzien door kpn maar nu is het feest op mijn facktuur graag indeze zaak een ngoede oplossing ben altijd zeer tevreden over kpn maar wil dit graag blijven... Read more
Verkeerde decoders afgeleverd , geïnstalleerd en nu de nieuwe binnen en kan ze niet installeren omdat de
Oude al geïnstalleerd zijn ! Read more
Onze storing wordt niet opgelost. Sinds vorig jaar september hebben we problemen met de Interactieve TV die sinds 5 weken alleen maar toenemen; constant storingen aan het eind van de middag en begin van de avond. Het valt niet... Read more