Ons internet is extreem langzaam. Er is verzekerd geen probleem met de verbindingssterkte van de modem. Nu hebben we KPN gebeld en gevraagd wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Ze hebben het probleem kunnen vinden. Het is de wijkcentrale... Read more
Ik heb eind vorig jaar een Tablet Internet abo afgesloten. In het contract was er de keuze om hetzij via auto.incasso/via accept-giro te gaan. Gekozen is accept-giro. De eerste 2 mnd zou er sprake zijn van 50% korting.
1. Er werd... Read more
kpn beloofd internet tot 40mb.
maar ik kom niet verder dan 10mb dat is dus maar een kwart van wat ze beloven.
heb al diverse malen per telefoon (omdat het niet per email mogelijk is)contact hierover gehad,maar dan komen ze iedere keer... Read more
per 25 oktober ben ik verhuisd.
Daar het abonnement dat ik tot dan toe altijd had niet meer bestond moest ik gedwongen vanwege verhuizing overstappen naar een ander abonnement. De mevrouw aan de telefoon verzekerde mij ervan dat dit voor mij... Read more
Mijn zgn. "slapend" abonnementnr 60293183 is door KPN beeindigd zonder mijn toestemming voordat de aangeboden oplossing is gerealiseerd. nl. omzetten naar actief abonnement bakke 36.
Bijkomend probleem is dat hiermee ook mijn homepage via de internetverbinding is verdwenen.
Alle medewerkers ( behalve... Read more
maandag 27 april bleek ik bij thuiskomst van mijn werk geen internet en vaste telefoonverbinding te hebben.Eerst thuis alles nagelopen. Bleek allemaal in orde. dan maar dehelpdesk bellen van KPN. Nummer opgezocht, gebeld bleek niet meer in gebruik, werd verwezen... Read more
Heb eind januari een alles in 1 pakket [internet, bellen en interactieve TV] besteld. Is nu voor de 2e keer geannuleerd. Zelfs servicedesk weet niet waarom. Zit nu te wachten op de zoveelste terugbel belofte. Zie het zo langzaamerhand als... Read more
Ik heb mij op 21 december 2011 aangemeld voor internet + onbeperkt bellen voor een maandelijks tarief van € 40,-. Dit is op de 21e december door Kpn bevestigd en op 13 januari kreeg ik een mail dat per de... Read more
Vandaag van Tele2 naar KPN overgestapt zelfde snelheid werd beloofd, maar bij tele2 hadden we ruim 4mbit en bij KPN is dit met een beetje geluk 2mbit (het schommelt tussen de 10 en 25mbit) Standaard, tot 40 Mb/s adverteren ze... Read more
ik heb geprobeerd storing te melden met mobiel op 09000224 woed constand na bandje uit gegooid niet mogelijk me door laten verbinden door08000408 weer uitgegooid na storing vanochtend viel internet telfoon uit internet werkt weer teleooon niet modem hebben ze... Read more