Ik wil het hier ook maar eens melden, na letterlijk jaren contact met de helpdesk op alle manieren, brieven en dergelijke terwijl KPN er niks aan doet. De klacht gaat over de KPN Experiabox, het gratis modem wat KPN meelevert... Read more
Wij hebben een zakelijke bundel afgesloten met daarin 1000 mb.
Het toestel is een i phone 4s. Gemiddeld genomen zit ik op 100 euro om en nabij.
Tot onze grote schrik kregen we nu een faktuur van 4300 euro.
Reden, internetverbruik.Dat, ondanks... Read more
Vandaag de zesde dag dat ik zonder telefoon en internet zitOndanks het feit dat ik een ernstig longpatient ben ,dit heb ik doorgegeven.
15 telefoontjes verder,moest bij andere leuren om de tel te lenen,een aantal keren vier k,m, moeten rijden hiervoor.
Nog... Read more
Op dinsdag 21 februari heb ik het abonnement internet instap besteld bij KPN en kreeg hierop een mail dat de installatie van het pakket 20 werkdagen zou gaan duren. 20 werkdagen dacht ik! hoe kan dit nu zo lang duren?... Read more
Geachte heer/mevrouw,
Hiermee vestig ik uw aandacht op het volgende:
In augustus 2011 heb ik mijn KPN abonnement per 1 sept 2011 opgezet. Van KPN heb ik alle bevestigingbrieven gekregen, maar elke mand schrijft KPN €30 van mijn rekening af. Ik... Read more
We zijn nu 8 dagen bezig om weer Internet en tv te krijgen. Iedere dag heb ik gebeld met de vraag wat er aan de hand is. Helaas krijg ik iedere keer een ander antwoord. Vandaag werd zelfs door kpn... Read more
4 jaar lang betalen we voor internet een duurder abonnement omdat dit sneller is. Echter afgelopen maand weten we dat de slechte performance niet aan draadloos gebruik ligt. Wanneer we KPN hiermee confronteren erkennen ze schuld.Men verteld ons doodleuk... Read more
toen ik pas bij jullie kwam kreeg ik ook de beloofde snelheid na enige tijd werd deze steeds lager paar keer bellen en vragen maar kreeg gewoon te horen dat dat niet waar was goed kreeg een nieuwe aanbieding 40... Read more
Mijn buurman heeft internet en bellen van KPN aangevraagd, natuurlijk op zijn eigen adres, in de KPN winkel. De medewerker heeft het adres onzorgvuldig overgenomen, dit werd door KPN weer aangepast zonder navraag te doen, en vervolgens kreeg ik van... Read more
Ik heb een aantal weken geleden wat informatie gevraagd bij een KPN winkel om mijn abonnement KPN Internet Plus om te zetten in een abonnement InternetPlusBellen Basis en Interactieve TV.
Ik gaf wat gegevens op aan de medewerker, maar uiteindelijk besloot... Read more