Na eindigen KPN internetdiensten in Feb 2011, blijft KPN maandelijks toch het abonnementsgeld innen. Na diverse meldingen, wordt er nog steeds geprobeerd dit geld af te schrijven. Er volgend rekeningen en aanmaningen.
Het bedrag dan KPN heeft geint na het eindigen... Read more
onderstaande mailwisseling zegt voldoende - KPN doet niets, reageert niet en laat ons aan ons lot over
Hallo,
Wij zijn alweer 2 weken verder en nog steeds geen afdoende antwoord.
Inmiddels zijn er al ruim 3 maanden verstreken. Bent u nog van plan... Read more
mijn klacht is het feit dat kpn nog steeds geld van mijn bankrekening afhaald waar ze geen diensten aan ons verlenen.
ik ben meer dan 3 maanden bezig geweest om uberhoud internet te verkrijgen van kpn en op het moment van... Read more
Sta ingeschreven in het "niet bellen register".
Op geregelde tijden belt KPN toch steeds weer in de avonduren (ook 21-03 om 20.15 uur). Verzoek voor interactie TV + internet etc.
Bijzonder storend en vervelend van KPN, mede ook omdat enige jaren gelden... Read more
Nu heb ik wer geen Tv.
Als ze in de wijk server werkzaamheden uitvoeren vermoedelijk voor andere gaat het bij ons fout.
Met als gevolg geen TV meer wel een foutcode maar als hierop de handelingen gedaan worden welke er voor staan... Read more
Geachte heren,
Ik ben op 3 maart 2012 persoonlijk langsgeweest bij KPN van Almere Centrum. De verkoper: Guido heeft mij te woord gestaan, waar ik aan hem liet weten dat ik internet nodig heb voor mijn laptop en dat ik 1X24... Read more
De verbinding valt constant weg (soms wel 5 keer per avond)
Dus een film kijken o.i.d. zit er niet in!
Als dit gebeurd moet alles gereset worden.
Als ik dan de klantenservice bel dan wordt ik zeer slecht geholpen, voordat je eindelijk bent... Read more
Sinds enige tijd wordt er door de KPN geld van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb bij mijn weten helemaal nooit een KPN internet abonnement gehad. De omschrijving is als volgt:
KN: 000002141292962
1797144
BETREFT FACTUUR D.D. 08-03-2012
INCL. 0,56 BTW
KPN - INTERNET
Ik krijg... Read more
Al een half jaar probeer ik bij KPN van de internetdiensten af te komen,waarvoor ik mij niet heb aangemeld. Dit lukt steeds niet. Elke maand wordt ik achteraf geconfronteerd met een veel te hoge rekening.Elke maand extra kosten. Via de... Read more
ik heb een abbonnement van kpn internet voor 25 euro per maand...het bedrag word automatisch van mijn rekening afgeschreven..en weer teruggeboekt door onbekende redenen..zelfs de bank weet t niet..daarom maak ik het geld iedere maand de 20e nu zelf over...
nu... Read more