Ik ben al sinds december bezig om mijn zakelijk abonnement bij KPN om te zetten naar een internet plus bellen bij de consumenten markt, dit scheelt toch 20 euro in de maand. Eind januari is dit door interne communicatie problemen... Read more
Sinds afgelopen maandag (02/04) hebben wij thuis geen verbinding meer met het internet. Ik heb toen het modem compleet gereset (Nieuw wachtwoord ingesteld voor de admin account enzovoorts). Maar dit mocht niet baten. De ADSL status blijft verspringen van Full... Read more
Met open ogen in een telefonische aanbieding getrapt? Daar lijkt het wel op. KPN belde me met een leuke aanbieding. 4 keer zo snel internet! Uiteindelijk ja gezegd. Er viel een brief op de deurmat. Ik hoefde er zelf niets... Read more
Huidige situatie: ik heb i-tv en internet via KPN, voorheen alles in 1 maar afgelopen november vaste telefoon afgeschaaft en naar alleen tv en internet (stom stom stom achteraf!)
Per 1 juni ga ik samenwonen bij mijn vriend thuis. Hij... Read more
Sinds enkele weken is de snelheid van de nieuwsgroepen drastisch omlaag gegaan, meer dan de helft.
Ik downloade eerst met payserver van Eweka rond de 1,6 Mbs
en nu doe ik dat met 470kbs.
Wat gaat hier verkeerd?
En waarom zijn deze snelheden zo... Read more
Op mijn telefoonrekening heb ik internet betaald t/m 31 mei 2012. Nu gaat er opeens een bedrag van mijn rekening afgeschreven worden ( over de zelfde periode)- betreffende internet- omdat KPN intern een ander soort facturering wil!
Het teveel betaalde t/m... Read more
Afzender
N.H.W.Timmer
Vaartuigenlaan 17
3448 KM, Woerden
nico.timmer@planet.nl]
Geachte heer/mevrouw,
Op 19 maart heb ik gesproken met mevr. Anja van der Schelling tussen 19.00 uur en 20.00 uur om mijn abonnement van Alles-In-één Instap te wijzigen in de Standaard omdat de Premium pakket niet mogelijk was.... Read more
Zins ik een nieuwe KPN Experia Box heb(omruilen op verzoek van KPN) en een nieuw basis(standaard)abonnement van KPN is mijn internet snelheid teruggevallen met meer dan 90%.
Het is gewoon een drama zo traag deze nu is.
Ik zou volgens opgave KPN... Read more
geachte dames/heren,
Aangenaam zou het mij zijn indien u ook WWAR maakt dat ik GEEN spam meer ontvangwaarvoor ik elke maand ca. 5,= betaal
daar ik ELKE dag idiote mails krijk z.g. van ING en ABN/Amro.
Ik weet wel dat het van duistere... Read more
Wij ontvingen 23 maart een brief van KPN waarin stond dat er een internetaansluiting door een andere provider op ons adres was aangevraagd en dat zij ons zonder tegenbericht per 4 april zouden afsluiten. Wij hebben het InternetPlusBellen abonnement en... Read more