kpn heeft bij mijn 12 maanden lang 35 euro teveel per maand van mijn rekening afgeschreven het gaat om een totaal bedrag van 375 euro ze hebben de fout toe geven dat ze teveel hadden geincaseert maar nu zeggen ze... Read more
Onze nieuwe internetaansluiting had midden december moeten functioneren. In de laatste week van december zijn we begonnen de klantenservice te bellen. Eerst is er een monteur gestuurd die contateerde dat er geen signaal was en dat het onze eigen schuld... Read more
sinds 2008 internet bellen zakelijk lite(kpn)willen ook gaan pinnen.dus nieuw abonnement aangevraagd.dat was 20 oktober 2011. intussen(via kpn) betaalautomaat aangeschaft.bijna 1000 euro betaald. ccv komt automaat aansluiten, kpn abonnement niet aangepast.navraag bij kpn leerde dat zij de aanvraag niet in... Read more
Ik betaal bij KPN voor de snelste internetverbinding welke ik nodig heb voor mijn werk, maar komt met deze verbinding net aan de laagste basissnelheid.
KPN blijft mij keer op keer doorverbinden en afschepen met dat het wel goed komt, het... Read more
Beste , zou het mogelijk zijn om de site die ik bij jullie neer gezet heb te verwijderen is al jaren dat we de zaak niet meer hebben ,maar we worden wel achter volgt .
http://home.kpn.nl/beejee67/pagina1.html
http://home.kpn.nl/beejee67/pagina1.html
gaat over deze 2... Read more
Sinds 13 december zitten wij zonder internet en inmiddels zonder telefoon. Betalingen vinden plaats middels automaitsche incasso. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Probleem is een achterstand in het oplossen van de problemen waarvan het mij niet... Read more
KPN-medewerkers hebben ongevraagd mailadressen van mij verwijderd.
KPN-medewerkers doen toezeggingen om mailadressen aan te (laten) maken maar komen dat niet na.
KPN-medewerkers doen toezeggingen om mij terug te bellen (4 X !), maar komen dat niet na.
KPN-medewerkers zijn niet op de hoogte... Read more
Graag zou ik middels deze brief een formele klacht indienen. Het betreft het niet nakomen van een afspraak door KPN.
Mijn vriendin en ik zijn 30 december j.l. verhuisd. Voorafgaand aan deze verhuizing heb ik telefonisch contact gehad met de... Read more
Wij bouFFante.com webshop in modeaccessoires met 55.000 bezoekers per maand, hebben sedert maart 2011 een probleem met onze e-mail orderbevestigingen van aankopen aan onze klanten.
Als deze klanten een email account hebben van KPN zoals HetNet, Planet of KPNmail krijgen... Read more
In juni 2011 heb ik een verhuisbericht gestuurd naar de KPN
Ik ben van adres 3244XH 35 Nieuwe TOnge verhuisd naar 3255LV 61A-25 Oude TOnge. Per 27 juli ben ik na navraag uitgeschreven op mijn oude adres. Ik vroeg internet aan... Read more