Van KPN bericht ontvangen dat ik 5 euro per maand meer moet gaan betalen voor onbeperktbellen zodat ik ook gratis mobiel kan bellen. Ik wil dat niet (bel mobiel met eigen goedkoop abonnement) maar het is alles of niets. Betaal... Read more
Op 2 dec. 2011 interactieve tv gekregen. Daarvoor had ik internetplusbellen van KPN met tv van UPC. In de afgelopen maand meer storingen dan in 40 jaar daarvoor met UPC. Op oudejaarsdag totale uitval, geen tv, geen internet en niet... Read more
betalen voor smsjes die NIET gedaan zijn, telefoon staat uit en de rekening loopt maar op!!!!!!! Read more
de heel nacht lang bel evt Read more
Drie weken lang ben ik bezig om mijn abonnement op ter zeggen. Er wordt mij vervolgens een brief gestuurd met een nieuwe abonnement. Die heb ik teruggestuurd met verzoek annuleren.Ik wens geen gebruik meer te maken van KPN ingaande... Read more
Een maand geleden heb ik een abonnement afgesloten in hi uttecht. Echter
Is dit abonnment te duur voor mij en ben ik naar hi zoetermeer gegaan om deze te annuleren( dit was binnen de 8 wettelijke dagen) ik ben toen naar... Read more
d.d. 28/12 monteur(?) komt om alles aan te sluiten, lukt hem niet, is v/a 11 uur tot 17.15 bezig geweest.
Wordt verteld dat op vr. 30/12 om 8 uur 's ochtends ze het werk zouden afmaken. wo 29/12 gebeld, want hij... Read more
Ik word steeds gebeld door een nummer 067364444400 Dat schijnt van jullie te zijn.
Read more
dit nummer 067364444400 belt ons s'avonds en s'nachts en dit soms dagen achter elkaar Read more
kan geen air video app op mijn ipad gebruiken via internet Read more