Wij proberen nu ongeveer 3 maanden al internet aan te sluiten bij Tele2 en nu bij Telfort. Telkens kan de order niet doorgezet worden omdat KPN de lijn bezet houd. Mijn vriendin heeft al 5-6 keer gebeld met kpn om... Read more
KPN Glasvezel opgezegd per 4 oktober omdat ik naar Ziggo zou gaan. Dit omdat de prijs gunstiger was en ik geen glasvezel meer wilde. Ziggo was echter een drama. Ik heb bijna 60 minuten aan de telefoon gehangen om een... Read more
In 2011 hebben we in Heerde ja gezegd voor de aanleg van glasvezel door Reggefiber.En bij KPN hebben we glasvezel besteld bestaande uit Internet+Bellen en een monteur om dit alles aan te sluiten.Vervolgens ontvangen we in februari een pakket van... Read more
Contact gehad met de KPN over de internetverbinding die steeds uitvalt ook de draadloze TV werkt er niet meer op. De man van de KPN zei dat tegen betaling er iemand langs zou komen. Zij leveren geen goed product en... Read more
In juni heb ik Reggefiber gebeld of ik in mijn nieuwbouwwoning glasvezel kon krijgen, dit was echter geen enkel probleem. De kabel lag namelijk al voor mijn deur.
Ik kpn gebeld met de mededeling dat ik ga verhuizen en dat ij... Read more
Al 2 jaar hebben wij een abonnement voor een alles in 1 met interactieve televisie. Sinds wij het abonnement hebben is de internet snelheid nooit geweest waarvoor wij betalen (40 mb). Ook de televisie blokte nogal eens. Een aantal maal... Read more
betreft: IPBZM 61271420
Sinds de oprichting van mijn onderneming in 1995 ben ik klant van kpn zakelijk en daarnaast ook van xs4all voor mijn website en voor internet.
Twee jaar geleden, in november 2011, kreeg ik van kpn zakelijk een aanbod voor... Read more
sinds april van 2013 ben ik op verzoek van KPN overgegaan van instap naar standaard, kreeg een nieuwe modem i.p.v. een ZTE een V8 en vanaf die tijd heb ik haperend televisiebeeld, instabiel internet en zwak wifi signaal. Read more
Ons Internet plus bellen premium abonnement zou tussen 40 en 80mb per seconde downloadsnelheid moeten hebben. Bij meting blijkt dit 13 Mb te zijn. KPN helpdesk geeft aan dat een hogere snelheid niet mogelijk is met onze oude ADSL aansluiting.... Read more
Na een jaar modderen omdat de beloofde WIFI-functionaliteit van mijn Experiabox niet werkt, krijg ik vandaag per telefoon te horen dat KPN mij hierbij niet kan helpen.
Dit heeft mij al veel tijd en geld gekost, en nu trekt de supportafdeling... Read more