Door een opzegging door nr. 30 is de familie wonende op 30-A afgesloten van t.v. internet en vaste telefonie?!
Buiten onze schuld zijn we afgesloten!! Het proces is blijkbaar al zo ver gevorderd dat er een nieuwe aanvraag gedaan moet worden,... Read more
Al ruim anderhalf jaar maken wij gebruik van Software Online. Sinds ruim een jaar is ons vestigingsadres gewijzigd en sinds 1 januari jl. zijn wij van een VOF naar een BV gegaan. Dit keurig via het formulier doorgegeven. Bevestigingsmail ontvangen... Read more
Geachte,
Ik zag op mijn kpn rekening een bedrag staan van 16,52 euro voor een internet dienst.
Volgens kpn kunnen zij geen info geven over dit bedrag. Toch halen ze het van mijn rekening. Ik heb geen dienst afgenomen. Dit heb ik... Read more
Vandaag heb ik gebeld met kpn omdat ik ga verhuizen/samenwonen. Mijn vriendin heeft tele2 en een goede aanbieding gehad. Daarop belde ik kpn om of de verhuizing te annuleren of een beter aanbod te krijgen. Toen ik het dilemma voorlegde... Read more
Ik had al eerder gehoord hoeveel problemen mensen hebben bij het overstappen van de ene naar de andere glasvezelprovider en dacht daarom dat vroeg iedereen op de hoogte stellen zou helpen.
Ik ben dus in juni begonnen Lijbrandt op de hoogte... Read more
Op woensdagavond 11 september 2013 bleek dat ISDN niet functioneerde op Laan van de 17e september 9 in Arnhem (6846MK). Na bellen naar technische helpdesk bleek dat er een kabelstoring in de grond zou zitten. Er werd een graafmonteur ingepland... Read more
we zijn een firma en net overgestapt naar internet/bellen enzv.ons oude nummer 30 jaar lang was ineens onbereikbaar en heb gebeld nr kpn,bleek een ander nummer te zijn ivm nieuwe abbonnement die aangesloten is..Nu was mijn vraag ik zou graag... Read more
Omdat de sleutel van het wijkkastje zoek is hebben we nu al 14 dagen geen internet. We hebben een Telfort abonnement, alleen zij beroepen zich erop dat de KPN de netwerk beheerder is en ze er zelf niets aan kunnen... Read more
mijn klacht is dat ik er een maand geleden ben achtergekomen dat ik al 5 jaar lang een dongel abonnement betaal dat ik niet heb,nooit iets getekend of aangevraagd.
ik ben verhuisd,toen naar glanerbrug en heb alles van kpn meegenomen/over laten... Read more
Na 13 keer een medewerker van de Klantenservice Glasvezeldiensten (0800.0404) te hebben gesproken ben ik ten einde raad en zeer boos. Deze medewerkers zijn zeer correct, maar gemaakte afspraken en beloftes, zoals terugbelafspraken) worden niet nagekomen. Feit is en... Read more