Krijg net de tweede factuur binnen terwijl ik al sinds 22 juni wacht op aansluiting. Beetje veel van het goede om wel te factureren en niet te leveren. Het blijkt echter niet mogelijk om dit stop te zetten. Beetje vreemde... Read more
Zie titel, zou binnen max 3 weken opgelost zijn. Nu na bezoek monteur vandaag nog steeds niet en klantenservice vraagt MIJ wat het probleem is....
Ook mooi, pas compensatie als er een oplossing is. Los op dan!!!!! Foutje is niet... Read more
Vanaf maandag 9 september 2013 kan ik mijn opgenomen programma's niet bekijken en op het moment (12 september)heb ik geen telefoonbereik.
De optie klacht melden bij KPN doet het niet, hoogst irritant zo langzamerhand. Read more
KPN heeft toegezegd om per januari 2013 automatisch internet en telefonie op te zeggen de andere diensten van UPC gaat dan netjes door meegeleverde opzegkaart(TV Radio)is gedaan en bevestigd door UPC in februari.
Tot mijn verbazing is er tot medio september... Read more
Ik wordt dagelijks gebeld Door Telefoon nr. 0842333 dit vind ik zeer irritant .Ik ben geen klant van KPN Ik ben bij Ziggo en dat bevalt mij prima . Read more
Na een zeer domme fout ben ik er ingetrapt bij kpn
Gelijk een contract aan mn reet voor een jaar en als ik opbel ja mevrouw dan had u beter de brief moeten lezen damm oke 10 september komt monteur... Read more
Op vrijdag 9 augustus 2013 heb ik mijn contract opgezegd bij KPN ivm overstap naar een andere provider. In de bevestiging van de annulering staat dat ik een brief zou krijgen met wat ik allemaal diende te doen.
Afgelopen vrijdag had... Read more
1. Ik bestel online, zodra ik ook maar iets van de Digitenne-sectie selecteer en op volgende klik verdwijnt alles wat ik zojuist heb aangeklikt van Digitenne uit mijn winkelwagen, toch maar besteld omdat ik dacht dat je het daarna nog... Read more
Ik was opzoek naar een abonnement voor alleen tv. Dit was volgens zowel de telefonische klantenservice als de medewerker in de winkel niet mogelijk. Een optie was tv + internet. Hiermee was veel meer mogelijk. Ik heb in beide gesprekken... Read more
Wij hebben een Premium abonnement bij KPN genomen omdat wij de snelheid bij Tele2 (20 mbps) te laag vonden. Tijdens het aanmelden bij KPN wordt ons vermeld dat het beschikbaar is op ons adres. In de brief die wij thuis... Read more