Youfone heeft bij mijn klacht van 04.04.2013 geschreven, dat deze klacht is opgelost. Dit is niet waar. Er is helemaal niets opgelost. Ik krijg nu ook nog rekeningen met verbruik over een periode dat ik de youfone simkaart vernietigd heb.... Read more
Na eindeloos bellen en emailen over het niet nakomen van afspraken en wanprestatie bij Youfone, kregen we dan eindelijk in januari toestemming van Youfone om het contract zonder kosten eerder te beëindigen. Dit was de oplossing waar we al maanden... Read more
Ik heb sinds enkele maanden voor mijn vrouw en mij een goedkoop SIMonly abonnement uitgebreid met een extra SMS functie. Via de website een contactformulier ingevuld en alles was binnen een dag geregeld. Dat is dus Service.
Ik heb nu weer... Read more
Ik heb al dagen lang problemen met mijn mobiel internet verbinding. Ik heb meerderen malen telefonish contact gehad maar ze komen niet met een oplossing, en zijn ook niet klantvriendelijk. Ik kan nu bepaalde apps en siites niie bezoeken doordat... Read more
op 04-04-2013 is mijn telefoonnummer ineens naar een andere gebruiker gegaan, dit is het telefoonnummer van mijn 12 jarige dochter, toen wij haar belden op 04-04 2013 kreeg ik een vreemde man aan de lijn, ik schrok hier enorm van.
de... Read more
Youfone heeft (1) mij in strijd met de wet niet tijdig geinformeerd over de overschrijding van mijn internet bundel, (2) onmogelijk internet gebruik in rekening gebracht en (3) internet gebruik in rekening gebracht over een periode dat ik door youphone... Read more
kan geen telefoonnisch contact krijgen met youfone gaarne oplossing Read more
Afgelopen vrijdag zouden mijn man en ik overstappen van AH prepaid naar Youfone sim-only abonnement met nummerbehoud. Ook mijn kinderen stappen over. Vorige week maandag is mijn jongste dochter overgestapt wat geen probleem was. A.s. dinsdag zal mijn oudste dochter... Read more
Hallo. Ik heb een klacht en goed ook. Ik heb mijn abbonement omgezet van 250 minuten naar 750 minuten dat zou ingaan vanaf 1-3-2013. Nu heb ik een rekening van 261 euro en de minuten van 250 maar wel de... Read more
Ik heb gister mijn factuur van afgelopen maand gekregen, en ik schrok van mijn rekening.ik heb normaal een abbonement van 38.51 en ik kreeg ineens een rekening van 63.49.
Ik vraag me af waarom bij Youfone als 1 van de weinige... Read more