Ik heb alleen slechte service van Youfone gekregen de laatste tijd.
Ze zijn vaak telefonisch niet te bereiken. Het menu wordt herhaaldelijk afgespeeld. De kosten daarvan zijn voor mijn rekening. Kan het op niemand verhalen.
Vanwege een storing heb ik vandaag( 15-04-2013)... Read more
ik kreeg netjes een sms je nummer is over geschakelt naar youfone op 8-4-13 nou okay dus dacht heb ik me internet weer en bellen niet dus want me telefoon pakt geen enkele mobiele netwerk meer nu ik vind dit... Read more
Ik heb een abonnement Sim Only bested bij Youfone. Op 18 maart hebben ze de simkaart gestuurd en deze hebt ik de 20e ontvangen. De simkaart deed het niet. Op 24e geactiveerd, maar deed het nog steeds niet. Een bericht... Read more
Mijn simkaart werd gisteren afgesloten.
Het nummer zou nog t/m 05-04-2013 actief moeten zijn, dan zou een nummeroverdracht met het nieuwe aanbieder plaats vinden.
Telefonisch werd mij 2 dagen nog verzekerd door Youfone klantenservice dat alles geregeld is.
Sinds gisteren avond... Read more
Bij youfone heb ik een abonnement afgesloten (250 belminuten per maand) voor mobiele telefonie. Diverse keren zijn er sms-berichten in rekening gebracht naar 1 bepaald nummer, terwijl ik nooit sms-en verstuur! Ik heb dit gemeld en krijg de volgende reactie:
In... Read more
Kreeg paar weken geleden deurwaarde aan de deur dat ik kosten had gemaakt, sinds september 11x brief gekregen zou hebben wat dus nooit gebeurt is €700,- netjes betaalt. Krijg gisteren e-mail binnen dat nummer heraangesloten is? Klopt niks van had... Read more
Vorige week schreef ik een klacht dat ik niet in my youfone kon komen.
Ik kan dit nog steeds NIET !!!
En ik word steeds bozer als ik zie dat bij mijn vorige klacht staat dat deze opgelost zou zijn ! Read more
Ik wil in mijn youfone kijken naar mijn verbruik.
Het vreemde is dat ik met mijn gebruiksnaam en wachtwoord niet kan inloggen.
Dus ik klik aan" wachtwoord vergeten"
Ik krijg een mail met het " vergeten wachtwoord" maar zelfs daarmee kan... Read more
Ik heb sinds kort een Sim Only abonnement bij Youfone. Echt super voordelig en heel inzichtelijk want je kan online al je gegevens inzien. Ik had hulp nodig bij de toestelinstellingen en had een mail gestuurd en kreeg super snel... Read more
Ik ben op oefening geweest en tijdens deze oefening is er iets niet goed gegaan met mijn automatische incasso. Ik ben afgesloten, wat logisch is. Alleen nu heb ik betaald en ben ik nog steeds niet aangesloten en dat stoort... Read more