Heb al enkele jaren een standaard glasvezel abonnement. Vrijdag 3 mei heb ik gebeld dat ik over wilde stappen van standaard naar premium. Ook wilde ik mijn belabonnement veranderen van belonbeperkt naar basis.
Er werd uitdrukkelijk gezegd: binnen 24 uur is... Read more
Enkele malen sloot ik bij KPNwinkel Harderwijk per maand opzegbare abonnementen af voor mobiel internet.Het advies was als volgt: u sluit af en zegt na 1 maand op en dan heeft u 2 maanden voor 10 euro(dat was de aktie).... Read more
Op 8 maart 2013 Zijn we aangesloten op KPN glasvezel (klantnummer 1038196302). Voor deze datum hadden we een abonnement Internet Standaard van KPN (klantnummer 1418841, debiteurnummer 44011050). Bij afsluiting van KPN glasvezel werd ons verteld dat het abonnement Internet Standaard... Read more
Lieve KPN,
Het is jullie gelukt. Ik ben murw! Al 4 weken ben ik nu bezig op ons nieuwe adres een internet en TV aansluiting te krijgen. Als ZZP'er werk ik thuis en heb dus internet heel hard nodig. Het schijnt... Read more
vandaag (hemelvaartsdag) zou de lijn geactiveerd worden, toen ik om 13.00 nog steeds geen verandering zag in de lampjes op het glasvezel modem ben ik even gaan bellen na even gewacht te hebben ( +/- 5 min) kreeg ik een... Read more
Mij was een creditering beloofd, maar in plaats daarvan word ik als nette consument die al sinds jaar en dag bij een ander telecombedrijf een mobiele telefoonaansluiting heeft, op een zwarte lijst bij Preventel gezet. Jullie worden hartelijk bedankt! De... Read more
Mijn beste,
Na het goed oplossen door klacht.nl van een vorige incasso van GGN
heb ik hier weer een nieuwe voor u.
Het schijnt nu dat ik de KPN het èèn en ander moet betalen.
Het gaat over onbetaalde facturen vanaf november 2008 t/m... Read more
Voor de overgang van het huidige pakket naar een pakket met sneller internet is door KPN beloofd dat een monteur dit gratis zou installeren, echter heeft hij de monteurskosten in rekening gebracht. Ondanks dat ik bij KPN hierover een klacht... Read more
wij willen niet meer gebeld worden door dit nummer irritant. Read more
Hallo
Ik had een bezoek gekregen van de monteur en heeft hij heeft twee kabels gerepareerd, maar daarna had ik een bedrag van €148,00 af van me rekening en dat vindt ik wel te veel, normaal komt de monteur voor... Read more