In december 2012 overgestapt van upc naar kpn. Via de telefoon de bestelling gedaan en alles zou geregeld worden.
Nogmaals gevraagd aan de jongeman aan de telefoon of het overstappen helemaal wordt geregeld, antwoord JA.
Nu krijg ik toch ineens een rekening... Read more
Op 23 april 2013 is door graafwerkzaamheden in verband met de aanleg van glasvezel in mijn gemeente (Meerssen) een kabel van KPN kapotgetrokken waardoor mijn internet- en belverbinding wegviel. Nu, 4 dagen later is dit euvel nog steeds niet opgelost.... Read more
goedendag .
ons bedrijf is 6 maanden bezig met een aanvraag internet telefonie-televiesie aansluiting tot heden nog steeds geen intenet telofonie en televisie er zijn tal loze monteurs geweest geen oplossing ik heb €60.000 verlies omdat ik stil sta... Read more
Graag willen wij niet meer gebeld worden door 067364444400. Dit gebeurt soms wel 10 keer op een dag. Read more
Al ruim 2 dagen geen internet en telefoon.
Bij navraagis antwoord 1e keer 2 dagen dan is alles opgelost.
Toen nog niet opgelost.
Daarna u kan nog wel 1 week wachten.
Niemand weet wat en wanneer er aan de hand is, U wacht... Read more
Op 15-03-2013 heb ik telefonisch verzocht om voor een proefperiode ons Internet Instapabonnement te verhogen naar Internet Standaard.
Dit was geen probleem, de beste man aan de telefoon gaf aan dat hij tot 15-06-2013 3 maanden korting zou verlenen op het... Read more
Wij zijn al tien jaar trouwe klant van KPN. Hebben Televisie, , vaste telefoon en internet van hun en tot vandaag tot volle tevredenheid.
Wat wil het geval nu, dat wij in mei waarschijnlijk gaan verhuizen naar een andere stad. Ik... Read more
Ik heb onlangs mijn personal sim abonnement gewijzigd, omdat ik mijn ongebruikte beltegoed van ongeveer €148,- eerst wilde opmaken. Nu blijkt dat mijn beltegoed niet meer opgenomen is in het nieuw abonnement. Gebeld met de klantenservice en moet de rek... Read more
Op 9 april 2013 zou mijn aansluiting Alles in een Standaardpakket van KPN actief worden. Om 15.00 uur 's middags heeft een vriend, die het voor mij installeerde, met KPN gebeld. Samen lukte het niet om te installeren dus adviseerde... Read more
Op 5 maart heb ik de verhuizing doorgegeven bij de KPN en deze werd enkele dagen later bevestigd. Per 4 april zou alles worden omgezet, d.i. internet, telefonie en televisie. Omdat ik pas later in het huis ging wonen, kwam... Read more