4 maanden heeft de KPN erover gedaan om abonnement te upgraden naar standaard. Monteurs aangekondigd niet op komen dagen etcetera etcetera. Echt compleet kansloos,
Mevrouw nadat alles opgelost is zullen we een tegemoetkoming in de kosten doen.
Nou ho maar, puur... Read more
Zaterdagochtend 20 april constateer ik dat ik geen internet, geen telefoon en geen televisie kan gebruiken.Na melding krijg ik te horen dat men niet in het systeem kan om een afspraak te maken met een monteur. Op zondag krijg ik... Read more
Ik ben al vanaf augustus bezig om mijn contract om te zeggen. KPN schijnt zijn klanten niet te willen verliezen ofzo want het contract loopt nog!!!
Eerst wilde ik het contract over laten nemen maar dit kan niet. Erg raar omdat... Read more
Omdat internet snelheid laag was premium abbo genomen. Monteur zou langs komen, kwam niet. Internetsnelheid zou stijgen, steeg niet. Klantenservice beloofde hulp maar gebeurd niets.
Tweede lijn belt op en zegt dat snelheid wel hoger is maar dit is niet zo.... Read more
ik ( meneer Lan) ben vanaf 20 maart bezig om alles in orde te krijgen voor glasvezel van kpn. Na veel heen en wer gebel tussen reggefiber en kpn had ik eindelijk alles binnen en kon ik aan de slag,... Read more
Mijne heren
Het is erg moeilijk om op een eenvoudige manier contact te hebben met KPN laat staan een klacht te melden.
Je bent er een halve avond mee bezig en een klachtenformulier downloaden kost 90 eurocent !
Mijn klacht is eenvoudig... Read more
Ik heb al het mogelijke gedaan om de betaalde dienst 9797
op te zeggen maar het lukt niet ook niet bij payinfo.nl
of www.smsgc Read more
Vandaag een uitermate teleurstellend telefoontje van jullie ontvangen, dat glasvezel aansluiten niet mogelijk is.
Dit terwijl ik al een half jaar zelf overal achteraan bel en zelfs de gehele situatie van aansluiten heb voorgekauwd in een mail aan jullie, Reggefiber en... Read more
Ik betaal al geruime tijd voor een email adres welke ik al ruim 8 jaar niet meer gebruik. Destijds een verhuisbericht verstuurd, maar kennelijk is hier iets fout gegaan. Per juni 2012 is er iets veranderd en zou mij een... Read more
Sind september alles in 1 pakket van de kpn.brengen sinds december extra pakketen in rekening waar ik niet om heb gevraagd.Ik heb hier meerdere malen over gebeld elke medewerker zegt elke keer het word opgelost tot op hede is het... Read more